Left
Lamba

HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__
Lamba
Right

30 bin takipçiniz varsa markalar peşinize düşebilir

30 bin takipçiniz varsa markalar peşinize düşebilir

Ekonomi Haberleri

Eğer binlerce takipçisi olan bir Twitter fenomeniyseniz marka ve ünlüler her an kapınızı çalabilir.

Reklamının yapılmasını isteyen ünlüler ve markalar, Twitter fenomenlerinin peşine düştü. Twitter fenomenleri "prime-time"ı olarak kabul edilen zamanlarda markaları Trend Topic yapıyor, aynı zamanda reklam ajanslarına danışmanlık hizmeti veriyor. nbsp;Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nden Yrd. Doç. Dr. Ayda Sabuncuoğlu 30 bin ile 170 bin takipçisi olana Twitter fenomenleriyle yaptıkları görüşmede birçok marka ve ünlü isimin Twitter fenomenlerini takip edip, arkadaşlık kurmaya çalıştığını gördüklerini söyledi. Sabuncuoğlu, "Twitter fenomenleri gerçek ünlüler gibi olmasa bile kendi alanlarında ün yapmış sıradan insanlar, anacak çok yüksek oranda takipçi sayısına sahipler. Bu durumu göz önünde bulunduran marka ve ünlüler Twitter fenomenlerinin etkileme gücünden yararlanarak onların aracılığıyla tüketicilere ulaşma çabası güdüyor. Albümleri çıkmadan imzalayıp gönderen ünlüler, kendileri ve albümleri hakkında olumlu tweet atmaları için fenomenlerden yardım istiyor. Fenomenler, reklam tweetlerini atmak için Twitter'ın "prime-time"ı olarak kabul edilen, iş çıkış saatinden 23.00'e kadar olan zamanı tercih ediyor. kendilerine verilen hashtag'i TT' ye sokmaya çalışıyorlar" dedi. nbsp;
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...