Takdir Teşekkür Hesaplama - e Okul (4. 5. 6. 7. 8. Sınıf Lise)

Takdir Teşekkür Hesaplama - e Okul (4. 5. 6. 7. 8. Sınıf  Lise)

EĞİTİM Haberleri

Takdir teşekkür hesaplama e okul 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Sınıf Online Karne Takdir Teşekkür Hesaplama, Takdir Teşekkür Hesaplama 2014 E okul.

E Okul Takdir teşekkür hesaplama ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri aşağıdaki robotu kullanarak takdir ya da teşekkür hesaplamasını hemen yapabilirler. 6. sınıf takdir teşekkür hesaplama , 7. sınıf takdir teşekkür hesaplama , 8. Sınıf Takdir Teşekkür hesaplama, lise takdir teşekkür hesaplama ders notlarınızı girerken, yanlış girmemeye özen gösteriniz. Türkçe dersinizin notu 55'ten düşük olursa ya da herhangi bir dersiniz 45'in altında olursa hesaplama yapılmaz, çünkü belge alamazsınız. E-okul veli bilgilendirme sisteminde yazan her bir dersin dönem notu ortalamasını girin. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Sınıf Online Takdir Teşekkür Hesaplama , Takdir Teşekkür Hesaplama 2014 Eokul. Milli Eğitim Bakanlığı, 1 milyon 250 bin 8. sınıf öğrencisinin katıldığı Birinci Dönem Merkezi Sistem Ortak Sınavların sonuçlarını açıkladı. Matematik dersine ait 2, görme engelli öğrenciler için hazırlanan matematik dersi soru kitapçığında 1, fen ve teknoloji dersine ait 1, İtalyanca dersine ait 1 soru iptal edildi. Bu 5 sorunun sonuçları pek etkilemediğini belirten eğitimciler, sonuçların açıklanmasıyla öğrencilerin endişelerinin sona erdiğini ifade ettiler. Sonuçları https://e-okul.meb.gov.tr adresinden öğrenebilirsiniz.

TEOG SINAV SONUCU SORGULAMA

SINAV SONUÇLARINI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN..!


TAKDİR TEŞEKKÜR HESAPLAMA ROBOTU nbsp;

KARNE NOTUNU ÖĞREN

E-OKUL VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ İÇİN TIKLAYINIZ

LİNKLERE TIKLAYARAK ÖĞRENEBİLİRSİNİZ
8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama
7. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama
6. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama
5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama
4. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama
Lise Takdir Teşekkür Hesaplama
Lise Sınıf Geçme Hesaplama
9. Sınıf (Lise 1) Takdir Teşekkür Hesaplama
10. Sınıf (Lise 2) Takdir Teşekkür Hesaplama
11. Sınıf (Lise 3) Takdir Teşekkür Hesaplama
12. Sınıf (Lise 4) Takdir Teşekkür Hesaplama

TEOG Puan Hesaplama
TEOG puanları 700 puan üzerinden değerlendirilecek. Ancak puanlama bu kadar ile sınırlı kalmayacak. TEOG'dan 700 üzerinden bir puan alan öğrencinin , 6,7,8. sınıf not ortlamaları ve 8. sınıf ağırlıklı not ortalaması alınacak bu puanın üzerinde TEOG puanında eklenmesiyle beraber ortak puan hesaplanacak ve 500 puan üzerinden bir puan belirlenecek.
Merkezi Sistem Ortak Sınavları'nın ikinci oturumları ülke genelindeki tüm 8. sınıf öğrencilerine bugün uygulandı. Saat 09.00'da başlayan ikinci oturumlar aralıklarla devam ederek 12.00'ye kadar sürdü.
Bugün gerçekleştirilen ikinci oturumlarda öğrencilere fen ve teknoloji, inkılap tarihi ve Atatürkçülük, yabancı dil derslerinden 20'şer soru soruldu ve her sınav için öğrencilere 40'ar dakika süre verildi. Bugün yapılan sınavlara geçerli bir mazeret sebebiyle katılamayan öğrenciler, mazeretlerini belirten resmi belge veya velisinin izni ile belirlenen tarihlerde mazeret sınavına girebilecek. Hem yılsonu başarı puanına hem de MESOS (Merkezi Sistem Ortak Sınavları) toplam puanına etki edecek olan Merkezi Sistem Ortak Sınavları'nın I. Dönem oturumlarının sonuçları Ocak 2014'te açıklanacak. Yerleştirme puanına yılsonu başarı puanı yüzde 30, MESOS puanı yüzde 70 oranında etki edecek. Yerleştirme puanıyla öğrenciler istedikleri liseleri tercih edebilecekler. II. Dönem yapılacak olan Merkezi Sistem Ortak Sınavları da bu puanlamada önemli rol oynayacak. İkinci dönem Merkezi Sistem Ortak Sınavları ise 28-29 Nisan 2014 tarihinde gerçekleştirilecek ve sonuçları Haziran 2014'te açıklanacak.
Sınavın geçmiş yıllarda uygulanan sınavlardaki soru tiplerine paralel hazırlandığını ifade eden Uğur Dershaneleri Liselere Hazırlık Fen ve Teknoloji Bölüm Başkanı Aslan Ayhan, "Fen ve teknoloji sınavında 1. ünitenin toplam ders saati 20 (29 kazanım), 2. ünitenin sınava kadarki toplam ders saati ise 5 (11 kazanım) olmasına rağmen soru sayıları ders saatine orantılı olarak dağıtılmamış. 1. üniteden 9 soru, 2. üniteden ise 11 soru sorulmuş. Ders saati ve kazanım sayısına dikkat edildiğinde 1. üniteden 14, 2. üniteden 6 soru sorulması beklenmekteydi. 1. ünite sorularında öğrenciler zorlandı. Özellikle A kitapçığı 6, 8 ve 9. sorular tartışmaya açık. Ayrıca 3. soruda verilen 'Orak hücreli anemi hastalığının X kromozomu üzerindeki çekinik genlerle aktarılan bir hastalık olduğu bilinmektedir' bilgisi bilimsel bir hata olarak tespit edildi. 2. ünite sorularından A kitapçığı 20. soru ayırt edici olmuş. Diğer sorularda öğrenciler zorlanmadı. Bu bölümde kazanım sayısının az olması nedeniyle aynı kazanım birkaç soruda sorgulanmış. Bu durum ölçme değerlendirme açısından sorun kabul edilebilir" dedi.
İnkılap tarihi ve Atatürkçülük testinin MEB'in Merkezi Ortak Sınavlar için belirlediği konu kapsamlarına uygun olarak hazırlandığını söyleyen Uğur Dershaneleri Liselere Hazırlık Sosyal Bilgiler Bölüm Başkanı Seda Kaya ise, "Sınavda 'Milli Uyanış; Yurdumuzun İşgaline Tepkiler' ünitesinden ağırlıklı olarak soru sorulmuş. Sorular önceki yıllarda Seviye Belirleme Sınavları'nda kullanılan yapılandırıcı yaklaşıma uygun olarak hazırlanmış. Paragraf yorumlama, kavram-madde eşleştirme ve bilgiyi kullanmaya dayanan sorular ağırlıklı idi. Sorular genel olarak kolay düzeyde. Ancak 2-3 soru öğrencileri zorlayan tarzda" diye konuştu.
Ders kitaplarındaki konular, konuların kelimeleri ve kalıpların aynen sınavda sorulduğunu söyleyen Uğur Dershaneleri Liselere Hazırlık Yabancı Dil Bölüm Başkanı Nesrin Girgin ise, "İngilizce testi MEB'in 13 Eylül 2013 tarihli yayın ve 3 Ekim 2013 tarihli güncellemesinde belirttiği konu kapsamlarına uygun olarak hazırlanmış. Müfredat dışına çıkılmamış. Daha çok öğrencinin okuduğunu anlama becerisi test edilmiş, gramer bilgisi ölçülmemiş. Sorularda görsel kullanılmamış. Paragraf soruları sınavın yüzde 30'unu oluşturmakta. Diyalog tamamlama soruları ağırlıklı. İngilizce testi ders kitabındaki konulara hakim olan öğrenci için zor bir sınav olmamakla birlikte çok kolay denilebilecek bir sınav da değil. Öğrencilerin kelime bilgisine, kalıplara hakim olması gerekmekte" şeklinde konuştu.


E-OKUL BİLGİLENDİRME! TIKLAYINIZ

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...