BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > İhracatta strateji finalde

İhracatta strateji finalde

Türkiye’nin ihracatta izleyeceği politikaları içeren yeni İhracat Stratejisi, 2002 yılının ilk aylarında tamamlanmış olacak.



ANKARA- Türkiye’nin ihracatta izleyeceği politikaları içeren yeni İhracat Stratejisi, 2002 yılının ilk aylarında tamamlanmış olacak. Dış Ticaret Müsteşarlığı’nın (DTM) yürüttüğü ve komşu ülkelerin hedef pazar olarak seçildiği stratejide, hedef pazarlar arasında “ön hat” ülkeleri (Türkiye’ye sınırı olmayan bölge ülkeleri) yer alırken, stratejiyle Türk ihracatında yatırım, üretim ve ihracat zincirinin kurulması amaçlanıyor. Stratejide, Türkiye’nin ihracatında öne çıkacak sektörler ise “tekstil ve konfeksiyonun yanı sıra elektrik-elektronik, otomotiv, makine, çimento ve toprak ürünleri, ev tekstili, hazır giyim ve bilgisayar yazılımı” olarak belirleniyor.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT