BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Alman Piller Türkiye’de

Alman Piller Türkiye’de

Mevlana hoşgörüsü ile hareket ederek tüm dünyada globalleşmeyi hedef olarak gören Alman fan devi Piller, Türkiye’de temsilcilik açtı.



İSTANBUL(İHA) - Endüstri fanları üretiminde dünyanın ünlü isimlerinden Alman Piller, uluslararası 15’inci temsilciliğini Türkiye’de açtı. Piller Genel Müdürü Nils Englund, “Firmamızın dünyada sınırlarını daha da genişletmede Türkiye bizim için yeni bir kapı” dedi. 1909 yılında Almanya’nın Hamburg şehrinde Anton Piller tarafından kurulan ve ürettiği fanlarla uluslararası bir yere gelen Piller’in Türkiye’de temsilcilik açması münasebetiyle Topkapı Eresin Otel’de tanıtım toplantısı düzenlendi. “Yeni bir kapı” Toplantıya Piller Genel Müdürü Nils Englund, Piller Genel Satış Müdürü Joachim Schmitz, Piller Türkiye Satış Müdürü Ahmet Öbke, Piller Türkiye Temsilcisi Ahmet Aydınlı, kamu ve özel sektör temsilcileriyle basın mensupları katıldı. 50 milyon marklık cirosuyla Almanya’daki sektörde yüzde 12’lik paya sahip olan Piller’in tanıtımı amacıyla yapılan toplantıda konuşan Genel Müdür Nils Englund, Piller’in takım çalışması yapan bir firma olduğunu belirterek, “9 aydan beri Piller’in başındayım. Piller’de dinamik ve çalışkan insanlarla birlikteyim. Şirketimizde üst seviyede 4 Türk bulunuyor. Ayrıca 1 İsveçli, 1 İspanyol da yönetimde hizmet veriyor” dedi. Türkiye’ye ilk defa gelmesine rağmen temsilcilik açmaktan mutluluk duyduğunu belirten Englund, “Dünyaya açılmada Türkiye’yi yeni bir kapı olarak görüyoruz. Ortaklığımızı her türlü iletişim araçlarıyla daha da ileriye götürmek istiyoruz. Ürettiğimiz fanları kaliteyi ön planda tutarak müşteriye en iyi şekilde ulaştırmak ve ülkelere ihraç etmeyi hedefliyoruz” diye konuştu. Englund, Türkiye’nin batı ve doğuyu birbirine bağlayan bağın anavatanı olduğuna işaret ederek, “Uluslar arası çalışmaya yönelmiş şirketimizin temsil edilebilmesinin en kısa yolu, bu önemli merkezden başka neresi olabilir? En çok sevindiğim şey Türkiye’deki müşterilerimize Türkiye temsilciliğimiz sayesinde daha da yakın olabilmektir” dedi. Türkiye’nin önemi Piller Genel Satış Müdürü Joachim Schmitz de toplantıdaki konuşmasında Piller’in ismini Türkiye’de en iyi şekilde duyuracaklarını söyledi. Ürün bazında geniş bir alana hitap ettiklerini belirten Schimtz, “Türkiye ve İstanbul’un önemini daha iyi anlıyoruz. Türkçe bile öğreniyoruz. Temsilciliğimizin açılışı olan 2 Şubat 2002’yi yeni bir başlangıç olarak görüyoruz” dedi. Şirket açısından önemli olan hususlardan birinin müşterilere olan yakınlık olduğunu belirten Schmitz, “Türkiye ile Almanya arasındaki bağları Türk elemanlar ile kuvvetlendirmek ve birbirine yabancı kültürlerimizi birbirine daha da yaklaştırmak amacındayız. Bu maksatla Piller’in birçok departmanında Türk isimlerine rastlayabilirsiniz” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT