BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Başarının sırrı ‘memnuniyet’

Başarının sırrı ‘memnuniyet’

Ülker Gıda’nın sahip olduğu kalite belgeleriyle ilgili yapılan toplantıda konuşan Genel Müdür Mehmet Tütüncü, “Başarının temelinde müşterinin memnuniyeti yatıyor” dedi.



İSTANBUL - Ülker Gıda Genel Müdürü Mehmet Tütüncü, yurtiçi ve yurtdışında elde ettikleri başarının temelinde, müşteri tatminini hedefleyen daha iyiye ulaşma isteğinin bulunduğunu söyledi. Ülker Gıda’nın sahip olduğu kalite belgeleriyle ilgili yapılan toplantıda konuşan Genel Müdür Mehmet Tütüncü, 1994 yılında kurulan şirketin sağlıklı, güvenli ve kaliteli gıda ürünlerinin sadece Türkiye’de değil, 80’e yakın dünya ülkesinde satıldığını bildirdi. Kalite belgelerinin her şeyden önce üretici ve tüketici arasındaki güveni sağladığına işaret eden Tütüncü, kalite belgeleriyle yasal sorumlulukların yerine getirilmesinin yanı sıra ulusal ve uluslararası rekabette pazarlama gücünün de arttığına dikkat çekti. Tütüncü “200 trilyon lira olan cirolarını bu yıl da korumaya çalışacaklarını, dondurma, makarna gibi gıda sektörlerine girmeyi düşünmediklerini” söyledi Kalite Sağlama Müdürü Dr. Enis Zongür ise Ülker Gıda A.Ş.’nin uluslararası kalite ve denetim kurumları olan ISO 9000 (Kalite Yönetim ve Dokümantasyon Sistemi), HACCP (Kritik Kontrol Noktalarında Tehlike Analizleri) ve BRC’nin (İngiliz Perakendeciler Birliği) kalite ve güvenilirlik belgelerine sahip olduğunu kaydetti.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT