BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Akbank’ta hedef ‘Aile’ bankacılığı

Akbank’ta hedef ‘Aile’ bankacılığı

2002 yılında kurumsal, ticari ve bireysel bankacılık alanlarında lider olmak için büyük atılımlar yapan Akbank, ‘Ailem’ projesi ile aileleri bankaya çekecek.



İSTANBUL - Akbank, bireysel bankacılık alanında birçok avantaj sağlayan ‘Akbank Ailem’ projesiyle, tüm aileleri çatısı altında toplamayı hedefliyor. Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul, hafta sonunu birlikte geçirdiği gazetecilere yaptığı açıklamada “”Bireysel bankacılıkta lider banka olma hedefinden yola çıkarak Akbank ‘Ailem’i geliştirdik” dedi. Yeni proje, Genel Müdür Zafer Kurtul, Genel Müdür Yardımcıları Barbaros Karakışla ve Hayri Çulhacı’nın aileleri birlikte katıldığı basın toplantısıyla, kamuoyuna açıklandı. ‘Akbank Ailem’ projesini tanıtan Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Karakışla, aile bireylerinin katılımı ile en az 2, en fazla 10 kişiden oluşan bir aile kulübü kuracaklarını belirtti. Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul, 14 ay önce düzenledikleri basın toplantısında, bireysel bankacılıkta yenilikçi ve cesur adımlar atmayı amaçladıklarını belirterek, “Akbank herkes için hayalleri zorlayan banka olacak” dediklerini hatırlattı. Hedeflerini gerçekleştirmek için yoğun şekilde çalıştıklarını kaydeden Kurtul, genel müdürlük reorganizasyonunu tamamladıklarını, şubelerin reorganizasyonunu başlattıklarını, Private Banking (Bireysel Bankacılık) alanında hizmet vermeye başladıklarını, çağrı merkezi ve operasyon merkezini kurduklarını, kazançlı yaşam kartı Axess’i sunduklarını anlattı. Müşterilerinin yaşamlarının her evresinde, öğrenciliklerinde, evlenip aile kurduklarında, çalışma hayatlarında, emekliliklerinde hep yanlarında olmayı ve onların ihtiyaçlarına yönelik ürünler geliştirmeyi öncelikli hedefleri olarak belirlediklerini kaydeden Kurtul, “Bireysel bankacılıkta lider banka olma hedefinden yola çıkarak Akbank Ailem’i geliştirdik. Ailem ile müşteriyi, isteklerini ve ihtiyaçlarını anlamayı hatta müşterinin kendisinin bile farkında olmadığı ihtiyaçlarını öngörmeyi, onlar yerine düşünmeyi, hayal etmeyi hedefliyoruz” dedi. 250 bin yeni müşteri Genel Müdür Yardımcısı Hayri Çulhacı ise bir soru üzerine, 4 milyon bireysel müşterisi bulunan Akbank’ın, Ailem projesi ile 250 bin yeni müşteriye ulaşacağını düşündüklerini söyledi. Bireysel Bankacılık Bölüm Başkanı Cem Muratoğlu ise proje kapsamında ailelere destek ve yatırım yapmayı düşündüklerini, sağlık konusunun ilki oluşturacağını, örneğin tüp bebekte danışmanlık hizmeti verilebileceğini bildirdi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT