BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Müşteri hep haklıdır

Müşteri hep haklıdır

Müşteri İlişkileri İlkeleri’ni 6 maddede yeniden tanımlayan Tansaş, tüketicisine ‘akılalmaz’ haklar sunuyor.



İSTANBUL- Müşteri ilişkileri ilkelerini 6 maddede yeniden tanımlayarak “akılalmaz” tüketici hakları uygulamasını başlatan Tansaş, bugüne kadar aldığı tepkilerden memnunluk duyuyor. Tüm gıda ürünlerinde şartsız iade garantisi getiren Tansaş, etiketle kasa fiyatının farklı olması durumunda ucuz fiyatı geçerli sayılıyor, günü geçmiş ürünün aynısını hediye ediyor. Promosyon ürün markette kalmadıysa, pahalısı aynı promosyon fiyatına veriliyor. İlan ettiği fiyatlardaki tipografi (basım) hatalarından da kendisini sorumlu tutan Tansaş, müşterilerini mağaza dahilinde başlarına gelebilecek her tür kazaya karşı sigortalıyor. Yeni konseptte, sadece fiyat rekabeti değil, aynı zamanda kalite ve müşteriye verdikleri hizmette de rekabetçi olmak için bu taahhütlerde bulunduklarını belirten Tansaş Genel Müdürü Servet Topaloğlu, taahhütlerini Tansaş mağazalarına astıkları büyük yazılarla müşterilere duyurduklarını belirtti. Servet Topaloğlu, “Tansaş’ın 4 bin çalışanı var. İçeride muhtemel bir problem, aksaklık olursa müşteri desin ki ‘Bak senin dışarıda şu madden var, ben bunu istiyorum. Gazeteye A marka ürün 10 lira diye ilan etmişsin. Bu yok, bana bunun bir üst kademesini bu fiyata vermek zorundasın.’ Bunu mağazalarda deklare ediyoruz” dedi. Müşteriye hastane parası Müşterileri tüketici hakları konusunda eğitmenin yanı sıra, uygulamada bugüne kadar olan gelişmeleri de rapor ettiklerini anlatan Servet Topaloğlu, şunları kaydetti: “Burada en fazla ratlanan hadise, katalogdaki bazı ürünlerimizin mağazalarımızda bulunmaması ve buna karşılık olan muadil ürünlerin verilmesi. Müşteriler çok yoğun bir şekilde bunu kullanıyorlar.” Mağazalarında sadece 1 kere bir kazanın meydana geldiğini ve müşterinin hastane giderlerini karşıladıklarını belirten Servet Topaloğlu, “Bir müşterinin arabasında çocuğu düşmüş ve hastaneye kaldırılmış. Bütün hastane organizasyonlarını biz üzerimize aldık” dedi. Fiyat farklarından kaynaklanan problemlerde de en ucuz fiyat geçerliliğini uyguladıklarını belirten Servet Topaloğlu, mağazalarda dolaşırken müşterilerle yaptığı konuşmalarda, bazı müşterilerin haklarının farkında olmadığını gördüğünü de ifade etti.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT