BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklam sektöründe büyüme % 30 olur

Reklam sektöründe büyüme % 30 olur

Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA) Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, 2003 için ekonomik beklentilerini ve reklam sektörüne dönük beklentileri hakkında, “Ekonomik ve siyasi istikrarın sürmesi halinde reklam sektöründeki büyüme yüzde 30”a ulaşabilir” dedi.



İSTANBUL- Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA) Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, 2003 için ekonomik beklentilerini ve reklam sektörüne dönük beklentileri hakkında, “Ekonomik ve siyasi istikrarın sürmesi halinde reklam sektöründeki büyüme yüzde 30”a ulaşabilir” dedi. “Son aylarda sanayi üretimi, kapasite kullanımı ve ihracat artışı gibi temel göstergelerde yaşanan istikrarlı düzelme reel sektörün krizden çıkış yolunda vites büyütme zamanının geldiğine işarettir” diyen M. Ali Yalçındağ, seçim sonrası dönem hakkında, “Yatırımcı-üretici ve satış kanalının paylaştığı aşikâr olan bu iyimser havanın tüketiciye de yansıyacağı zamanı bize sorarsanız yaklaşıyor... Çünkü tüketici artık geleceğe bakarken üç eksende önünü görebiliyor: Siyasi istikrar...” şeklinde konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT