BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Dion: Marka ahlâki olmalı

Dion: Marka ahlâki olmalı

Dünyaca ünlü perakende uzmanı Jim Dion, “Marka güvendir, bir taahhüttür. Markanın mutlaka en yüksek düzeyde ahlâki değerlere sahip olması gerekiyor” dedi. Yürekli Eğitim ve Danışmanlık tarafından ilki 2000 yılında düzenlenen marka konferanslarının üçüncüsü İstanbul’da başladı. Konferansta, ‘Perakendecilikte Yapılan En Büyük Marka Hataları Nasıl Engellenir?



İSTANBUL- Dünyaca ünlü perakende uzmanı Jim Dion, “Marka güvendir, bir taahhüttür. Markanın mutlaka en yüksek düzeyde ahlâki değerlere sahip olması gerekiyor” dedi. Yürekli Eğitim ve Danışmanlık tarafından ilki 2000 yılında düzenlenen marka konferanslarının üçüncüsü İstanbul’da başladı. Konferansta, ‘Perakendecilikte Yapılan En Büyük Marka Hataları Nasıl Engellenir?’ konulu bir sunum yapan Dion, markanın güven, bir taahhüt olduğunu ve uzun sürede oluşturulabileceğini, markanın emtia ile karıştırılmaması gerektiğini söyledi. Dion, “Marka tanınmalı. İnsanlar o markayı görünce tanımalı” dedi. İnsanların davranışlarında mantık aramamak gerektiğini, herkes için geçerli değerler olmadığını, birtakım algılamalar bulunduğunu kaydeden Dion, gerçek olanın tüketicilerin algılaması olduğuna dikkat çekti. Değişim ustalarından taktikler Management Centre Türkiye, (MCT) dünyadaki en önemli beş yönetim otoritesinden biri olan Richard Pascale ile 2001 yılında ‘Değişime Liderlik’ konusunda 1 numaralı guru seçilen John Kotter’i Türk iş dünyası ile biraraya getirdi. Pascale, ‘Kaosun kıyısında sörf yapmak’, John Kotter ise değişim konusunda önemli açıklamalarda bulundu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT