BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Eczacıbaşı’nda yenilikçi buluşmalar

Eczacıbaşı’nda yenilikçi buluşmalar

Laptop, Apple mouse ve Palm V gibi ürünleri dünyaya kazandıran Amerika’nın ünlü tasarım firması İDEO’nun Genel Müdürü Tom Kelley Eczacıbaşı çalışanlarına “Yenilikçiliğin” sırlarını anlattı.



İSTANBUL- Eczacıbaşı Topluluğu bünyesinde her yıl düzenlenen ve topluluk kuruluşlarındaki yenilikçi buluş ve uygulamaları değerlendirmeyi amaçlayan “Eczacıbaşı’nda Yenilikçi Buluşmalar”ın bu yılki konuk konuşmacısı Amerika’nın ünlü tasarım firması İDEO’nun Genel Müdürü Tom Kelley’di. Yeniliğin bir çift gözle başladığını söyleyen Kelley “İşe koyulmadan önce sizi bekleyen zorlukları ve kısıtlamaları, pazarı, müşteriyi ve teknolojiyi iyi tanımalısınız. Nihai tüketicinin ürünleri nasıl kullandığını anlamak için birkaç gün mağazalara gidip dolaşın. Tasarım öncesinde yapılması planlanan ürünü kullanan uzmanlar değil gerçek insanlar gözlenmelidir. Eminim sürprizlerle karşılaşacaksınız. Bunun için bilimsel psikologlar almanıza gerek yok. Yani sahaya çıkın. Beyin fırtınası oturumları yapın. Patron bu organizasyonların yapılmasını desteklesin ama toplantılara katılmasın. Çünkü insanlar patronun kafasındakileri tahmin edip söylemeye çalışır. Yenilik yapma konusunda karar almak risk almakla eşdeğerdir. Eğer risk alınmazsa başarısızlık muhtemeldir. Küçük başarısızlıklar hoşgörü ile karşılanmalı, pazarda yükselmek için ise büyük başarısızlıklar göze alınmalıdır” dedi. Kelley, “İnsanları izleyip yenilikçi ürün ve hizmet geliştirerek inanılmaz başarı kaydedersiniz. Geleceği tahmin ederek çok güçlü iş kurmuş, müşterinize en iyi hizmeti vermiş olursunuz” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 93043
    % -1.58
  • 4.7293
    % -0.13
  • 5.4858
    % -0.27
  • 6.2662
    % -0.23
  • 194.478
    % -0.07
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT