BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Akbank rotasını KOBİ’lere çevirdi

Akbank rotasını KOBİ’lere çevirdi

Ekonomik alandaki istikrarın kısmen yakalanması ile birlikte KOBİ’lerin büyüme potansiyelini gözönünde bulunduran Akbank, ‘Şirketim’ isimli bankacılık faaliyetini gündeme getirdi.



İSTANBUL- KOBİ’lere finansal destek sahasında lider olmayı amaçlayan Akbank, ‘Şirketim’ adı verilen yeni bir bankacılık uygulaması başlatıyor. “Kendinizi sadece işinize verin” sloganıyla ticari bankacılıkta yeni bir yaklaşım başlatacak proje kapsamında, küçük ve orta ölçekli işletmelere sabit faiz, eşit taksitli veya sıfır faizli ticari kredilerin yanı sıra nakit yönetimi, birikim değerlendirme, dış ticaret, internet ve teknoloji hizmetleri, sigorta hizmetleri, eğitim ve danışmanlık hizmetleri de sunulacak. KOBİ’lerin yatırım ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik bir dizi yeni kredi ürününün yer aldığı projede, KOBİ’lere sıfır faizli yurtdışı fuar destek kredisi de sağlanacak. Akbank’ın yeni ticari ürünü ‘Şirketim’, Genel Müdür Zafer Kurtul tarafından basın toplantısıyla kamuoyuna duyuruldu. Kurtul, Türkiye’de gelecek dönemde ekonomik istikrar beklediklerini söyleyerek, enflasyon oranının düşmesiyle reel sektörün daha hızlı ve daha sağlıklı büyüyeceğini, amaçlarının da, reel sektörün gelişmesine katkıda bulunmak olduğunu söyledi. Beklentiler olumlu Basın mensuplarının sorularını da cevaplandıran Zafer Kurtul, daha çok büyük kurumlara hitap eden bankanın KOBİ’lere neden yöneldiğinin sorulması üzerine, ekonomik istikrarın bankanın değişik müşteri segmentindeki yaklaşımını belirlemede etkili olduğunu söyledi. Bu yıl enflasyondaki düşüş trendinin devam etmesini, bütçe disiplininin sürdürülmesini, büyümenin yüzde 4-5 civarında gerçekleşmesini beklediklerini kaydeden Kurtul, şöyle devam etti: “Orta vadede bakınca Türkiye’de hem ekonomik, hem siyasi açıdan daha istikrarlı bir ortam olacak. Ülkenin geleceği açısından beklentilerimiz çok olumlu. KOBİ’lerin ekonomiye ve ihracata katkısı, hem de büyüme potansiyeli açısından önemli bir sektör. Burada da Akbank’ın pazar payı açısından lider konumda olmayı hedefledik.”
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT