Ülker, hazır çorbada yüzde 29 büyüyecek

Ülker, hazır çorbada yüzde 29 büyüyecek

Ekonomi Haberleri

Yıldız Holding'in gıda markalarından Bizim Mutfak, bu yıl çorbada yüzde 29 büyüme hedefliyor

Ramazanda ikiye katlanan çorba tüketimi, Bizim Mutfak'ın büyüme hedefini artırdı. Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, 1944 yılında bisküvi üretimi ile gıda işine başladıklarını, 70 yıldır var olduklarını belirterek, "Bu manada Türkiye'nin gıda hafızasıyız. Gıdayla ilgili 11 bin formülümüz bulunuyor. Bugün gıdada 49 kategoride 300 markayla ilerliyoruz" dedi. Fabrikaların evin mutfağı gibi olduğunu söyleyen Murat Ülker, "Hepimizin mutfağında ne, nasıl oluyorsa, Bizim Mutfak'ta da aynı şekilde üretim yapılıyor. Bizim Mutfak markasının en önemli ürünü çorba. Babam Sabri Bey'in de anneme sipariş ettiği çorbalar var. Mesela domatesli pirinç çorbası. Yeni bir çorbamız daha var; kabak çorbası. Ben fakaş çorbasını çok severim. Bu aslında ufak aşın kısaltmasıdır. Aş Kırım'da mantıya denir. Mantı iri yapılır. Küçük yaparsanız lezzetli bir çorba olur" dedi. İzmir'deki Örgen Gıda'nın hazır çorba üretim tesislerinde basın mensuplarının ağırlandığı programda konuşan Yıldız Holding Gıda Grubu Başkan Yardımcısı Mete Buyurgan da "Bu yıl Bizim Mutfak Hazır Çorba markasını yüzde 29 büyütmeyi hedefliyoruz. Ramazan döneminde çorba tüketimi 2 kat artar. Ramazanda bir günde 830 bin kâse Bizim Mutfak Çorba tüketiliyor. Dakikada 1100 paket hazır çorba üretiyoruz" diye konuştu.


MURAT ÜLKER'DEN ÇORBA
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, Gıda Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, Başkan Yardımcısı Mete Buyurgan ve Örgen Gıda Genel Müdürü Fulya Onat Fraser, üretim tesislerinde iki farklı çorba pişirdi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...