BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Hazır giyimin yeni rotası Japonya

Hazır giyimin yeni rotası Japonya

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) Başkanı Umut Oran, Türk hazır giyimciler için öncelikli hedef pazarın Japonya olduğunu bildirdi. Tokyo’da, hafta başında gerçekleştirilen 2003 Türk yılı galası dönüşünde Japon tekstil ve hazır giyimcileri ile yaptıkları görüşmeleri yazılı bir açıklamayla değerlendiren Oran, Japonya’dan olumlu izlenimlerle döndüklerini kaydetti. Oran, Tokyo’ya gidiş nedenlerini, Japonya’nın Türkiye ithalatını artırmak ve Japon meslektaşlarını, başkanlığını yaptığı Dünya Hazır Giyim Federasyonu’nun (IAF) Haziran ayında Türkiye’de yapılacak kongresine davet etmek olarak açıkladı.



İSTANBUL- Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) Başkanı Umut Oran, Türk hazır giyimciler için öncelikli hedef pazarın Japonya olduğunu bildirdi. Tokyo’da, hafta başında gerçekleştirilen 2003 Türk yılı galası dönüşünde Japon tekstil ve hazır giyimcileri ile yaptıkları görüşmeleri yazılı bir açıklamayla değerlendiren Oran, Japonya’dan olumlu izlenimlerle döndüklerini kaydetti. Oran, Tokyo’ya gidiş nedenlerini, Japonya’nın Türkiye ithalatını artırmak ve Japon meslektaşlarını, başkanlığını yaptığı Dünya Hazır Giyim Federasyonu’nun (IAF) Haziran ayında Türkiye’de yapılacak kongresine davet etmek olarak açıkladı. Amerika’dan sonra dünyanın en büyük ikinci hazır giyim ithalatçısı olan Japonya’nın, Türkiye’den ithalatının on binde 2 civarında olduğunu belirten Oran, ithalatın artırılması için yaklaşık bir yıldır çalışmalarda bulunduklarını anlattı. Umut Oran, şunları kaydetti: “Japonlar, hazır giyim sanayisinin neredeyse tamamını kaybetmiş durumdalar. Sektör büyük oranda ithalata dayanıyor. Ancak ellerinde çok gelişmiş teknoloji ve bilgi birikimi var. Japonya’nın teknoloji ve tasarımdaki çalışmalarıyla Türkiye’nin üretim gücü, esnekliği, hızı ve kalitesi birleştiğinde, Avrupa, Rusya ve Ortadoğu pazarlarına girme avantajı sağlanacaktır.”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 93671
    % 1.06
  • 6.5406
    % -6.55
  • 7.4491
    % -6.58
  • 8.2727
    % -5.68
  • 251.454
    % -4.64
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT