BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Worldcard müşteri ile ‘özel bağ’ kurdu

Worldcard müşteri ile ‘özel bağ’ kurdu

Yapı ve Kredi Bankası’nın World sistemi, üye işyerlerine geleceğin pazarlama dünyasını sunuyor. Üye işyerleri, WorldCRM adı verilen yeni sistemle, Worldcard sahiplerinin alışveriş alışkanlıklarını tanımlayarak, en verimli şekilde pazarlama stratejisi geliştirebilecek, müşterilere özel kampanyalar yapabilecek.



İSTANBUL- Yapı ve Kredi Bankası’nın World sistemi, üye işyerlerine geleceğin pazarlama dünyasını sunuyor. Üye işyerleri, WorldCRM adı verilen yeni sistemle, Worldcard sahiplerinin alışveriş alışkanlıklarını tanımlayarak, en verimli şekilde pazarlama stratejisi geliştirebilecek, müşterilere özel kampanyalar yapabilecek. WorldCRM ile üye işyerleri internet üzerinden mağazalarının performans ve günlük nakit akışı raporlarına ulaşmanın yanı sıra müşterilerinin yaş, medeni durum, cinsiyet, eğitim durumu gibi demografik bilgilerini, alışveriş sıklığını, alışveriş miktarlarını görebilecek ve firmasına özel analizler yapabilecek. WorldCRM sisteminin tanıtımını yapan Yapı Kredi Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nazan Somer, 4 milyon kullanıcısıyla en geniş veri tabanına ve 35 bin üye işyeri ile en yaygın kredi kartı sistemine sahip olan World’ün yeni sisteminin, Yapı Kredi POS’ları üzerinden gerçekleştirileceğini bildirdi. Somer, World`ün kredi kartı pazarının yüzde 30’una sahip olduğunu belirterek, “Geriye kalan yüzde 70 için de projelerimiz var, aynı planlarımız var, aynı sistem çerçevesinde” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT