BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Gima reyonlarında reklamlı dönem

Gima reyonlarında reklamlı dönem

Gima, uzun yıllardır başta ABD olmak üzere bir çok ülkede indoor reklam aracı olarak kullanılan İCATCH’i Türkiye’ye getirdi.



İSTANBUL - Gima, uzun yıllardır başta ABD olmak üzere bir çok ülkede indoor reklam aracı olarak kullanılan İCATCH’i Türkiye’ye getirdi. Zincirmarketler ve tüketici trafiğinin yoğun olduğu satın alma noktalarına yerleştirilen İCATCH / Göz Yakalayıcısı, farklı ürünlerin bulunduğu reyonlarda, firmaların hedef kitleye ulaşılmasını sağlıyor. İCATCH Türkiye Satış ve Pazarlama Sorumlusu Volkan Taş, “Yurt dışında yapılan araştırmalar, tüketicilerin üç görselli dönen panolardaki ürün reklamlarını beğendiklerini ortaya çıkardı. Mağazaların farklı bölümlerine yerleştirilen panolarla yapılan tanıtım, ürün veya hizmet kullanımını artıyor” şeklinde konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT