BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ford Focus’un adı yetti

Ford Focus’un adı yetti

Ford’un son on yılda ürettiği en iddialı otomobil Ford Focus, piyasaya çıkmadan 850 adet satıldı



Ford Motor Company’nin başlattığı değişimin en güçlü işareti kabul edilen Ford Focus, ön satış yoluyla sunulduğu Türkiye’de de büyük ilgi gördü. Tüketicilerin, ön satış yoluyla görmeden talip olduğu Focus, 3 haftada 850 adet satış rakamına ulaştı. Hiçbir reklamı ya da ilanı olmayan otomobil, doğrudan otomobil basını ve bayilerin verdiği bilgilerle satıldı. Her Ford bayiine 2 adet dağıtılan Focus’un Türkiye’ye tahsis edilen haziran üretiminin satıldığı kaydedildi. HEDEF SEGMENT LİDERLİĞİ Focus’un kulaktan kulağa yayıldığını ve beklediklerinin üzerinde bir ilgiyle karşılaştığını ifade eden Ford Otosan Genel Müdürü Ali İhsan İlkbahar, bu tür satış tarzının ilk kez denendiğini, TV ve gazete reklamlarının da başlayacağını ifade ederek, bu yıl 10 bin adet satarak, modern orta sınıfta lider olmayı hedeflediklerini kaydetti. BU FİYAT KRİZ DİNLEMEZ 10 binlik satış hedefinde, otomotiv krizinin dikkate alınıp alınmadığı sorusunu cevaplayan İlkbahar, 6 milyar 200 milyon liradan başlayan fiyatlarla satılacak olan Focuslar’da, Türk halkının çok önem verdiği klimanın standart olduğuna dikkat çekti. İlkbahar, “Tüketiciler bu arabaya bindiklerinde farkı farkedecekler. Avrupa’da yılın otomobili seçilen Focus, eminim ki Türkiye’de de benzeri ünvanları alacak” dedi. “Beklentilerinizi yükseltin” sloganıyla bugün yollara merhaba diyen Focus, Ford’un son yıllarda ürettiği en iddialı otomobillerden biri. 1.6 motor ile Ambiente ve GHIA olarak 2 versiyonu piyasaya sürülen otomobilde klima standart olarak sunuluyor. Güvenlik paketi, yolcu hava yastığı, ABS ve EBD GHIA modelinde standart olarak sunulurken, Ambient modelinde ise tercihe bağlı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT