BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Damat’ın hedefi dışarıda büyümek

Damat’ın hedefi dışarıda büyümek

Orka Grup, uluslararası erkek hazır giyim markası Damat-Tween ile yurtdışında büyümeyi hedefliyor.



İSTANBUL- Orka Grup, uluslararası erkek hazır giyim markası Damat-Tween ile yurtdışında büyümeyi hedefliyor. Orka Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haldun Orakçıoğlu, İspanya, Güney Afrika, Almanya, Birleşik Arap Emirlikleri, Suriye, Türkmenistan ve Umman’ın aralarında bulunduğu dünyanın farklı köşelerinde 18 ülkede 31 mağazalarıyla erkek modasına yön verdiklerini bildirdi. Büyüme stratejilerinin yurtdışına yönelik olduğunu ifade eden Orakçıoğlu, “Artık yurtdışında yoğunlaştık. Dünyanın faklı noktalarında 3 haftada bir mağaza açacak konuma ulaştık. O bilgi birikimi ve altyapı var. Markanın bilinirliği arttıkça iş daha kolaylaşıyor. Bu yıl yurtdışında 10’un üzerinde mağaza açtık. Şu anda açılacak birçok mağaza var. Hedefimiz, bu yıl sonuna kadar 36-37, gelecek yıl 60 mağazaya ulaşmak” diye konuştu. Hedef pazarlar olarak İspanya ve Amerika’yı seçtiklerini bildiren Haldun Orakçıoğlu, İspanya’da yıl sonuna kadar 2 yeni açılışla 9 mağazaları olacağını, önümüzdeki yıl da İspanya ve Portekiz’de 20 satış noktaları olmasını hedeflediklerini söyledi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 108434
    % 1.41
  • 3.6557
    % -0.44
  • 4.3303
    % 0.04
  • 4.8255
    % -0.61
  • 151.471
    % 0.03
 
 
 
 
 
KAPAT