BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ülker 1001 çeşit

Ülker 1001 çeşit

Tüketicinin ağız tadına uygun, her yaşta, herkesin güvenle ve kolaylıkla satın alabileceği mamülleri piyasaya süren Ülker’in ürün sayısı 1000’i aştı



İSTANBUL - Ülker Gıda Grubu Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Metin Yurdagül, ürün sayısı 1000’i aşan Ülker Grubu’nun toplam cirosunun 2 milyar 255 milyon dolara ulaştığını açıkladı. Gıda sektöründe satışları ve pazar paylarını artırmanın yanında, tüketicinin ağız tadına uygun, her yaşta, herkesin güvenle ve kolaylıkla satın alabileceği ürünlerin sayısını artırmayı amaçladıklarını kaydeden Yurdagül, grubun içinde 58 şirketin faaliyet sürdürdüğünü ifade etti. Yurtiçinde 29, yurtdışında 6 olmak üzere 35 fabrikada üretim yapıldığını dile getiren Yurdagül, 5 aydan beri üretim ve pazarlaması yapılan Cola Turka’nın pazar payının, araştırma şirketleri verilerine göre yüzde 20 dolayında bulunduğunu bildirdi. Yurdagül, “Dondurmaya sezon sonuna doğru başladık. Chewy dent ve Türk kahvesi ise daha da yeni. Bu ürünler için satış ve pazar payı ile ilgili anlamlı bir analiz mümkün değil. Ancak tüketici ve perakendecilerimizden aldığımız değerlendirmeler ümit verici gözüküyor. Diğer taraftan Cola Turka light önümüzdeki hafta satışa sunulacak” dedi. Yatırımlar devam ediyor Uzman oldukları alanlarda yeni ürünler çıkaracaklarını kaydeden Yurdagül, yeni ürün lansmanlarını tüketici eğilimleri ve ihtiyaçlarının belirlediğini söyledi. Yurdagül, “En son ürünlerimizden biri de Ülker Hero. Yakın bir tarih için planladığımız diğer bir ürünümüz, tesis kurulma aşamasında olan soya proteini, yani bitkisel et üretimi olacaktır” dedi. Hedef ilk üçte olmak Bulundukları her alanda pazarın ilk üç firması içinde olmayı hedeflediklerini vurgulayan Yurdagül, “Bu bize ölçek ekonomisinden faydalanarak maliyetlerimizi ve dolayısıyla satış fiyatlarımızı düşük tutabilmek imkanını verebilmektedir. Eskiden beri bilinen ve bizden beklenen Ülker markasına layık olan tüketicinin, beklentisine uygun yeni çeşitlerimizi çıkartmaya devam edeceğiz” dedi. Metin Yurdagül, Anadolu Gıda’nın devralınmasıyla grupta nasıl bir sinerji yaşanacağı sorusunu da, şöyle cevaplandırdı: “Daha önce ambalaj grubumuzun Tire-Kutsan ve Bomsaş firmaları, Tire-Kutsan şemsiyesi altında büyük ve tek bir şirket halinde halka açılmıştı. Şimdi de bisküvi grubumuzdaki firmalarımızı biraraya toplama çalışmaları içerisindeyiz. Bu birleşmenin en başta, malzeme yönetimi, araştırma-geliştirme ve lojistik alanlarında önemli ölçüde sinerji sağlayacağı düşüncesindeyiz.”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 107202
    % 0.35
  • 3.5161
    % -0.05
  • 4.128
    % -0.07
  • 4.518
    % -0.41
  • 145.919
    % -0.07
 
 
 
 
 
KAPAT