BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklamcılar ‘Diyalog’ta buluştu

Reklamcılar ‘Diyalog’ta buluştu

Gazetemizin Reklam Genel Koordinatörü Hayati Odabaşı reklam sektöründeki çalışma kuralları hakkında konuştu.



İSTANBUL- Reklamcılar önceki gün bir araya gelerek sektörün daha da gelişip büyümesi için neler yapılabileceğini tartıştı. Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA) Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ’ın evsahipliğinde The Marmara Oteli’nde gerçekleşen “Türkiye Reklam Sektörünün Sağlıklı Gelişimi ve Büyümesi İçin Kalıcı Çözümler Geliştirme” projesinin Diyalog Konferansı’na Türkiye’nin önde gelen, ajans, reklamveren, medya ve araştırma şirketleri ve diğer sektör temsilcileri ile akademisyenler katıldı. Konferansın açış konuşmasını yapan IAA Türkiye Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, sektörün geliştirilmesine yönelik, tüm tarafların katılımıyla, ilk defa böylesine büyük bir projenin gerçekleştirildiğini belirterek, “Beş proje daha şimdiden, henüz uygulama aşamasına geçilmeden dahi sektörde çok önemli bir amaca hizmet etmiştir. Çok önemli bir misyonu yerine getirmiştir. Sektörde ortak aklın oluşturulması, ortak faydaların tanımlanmasında sektörel birlikteliği güçlendirmiştir” dedi. Yalçındağ, reklam sektörünün bir dönüm noktasında olduğunu, sektörde birşeyleri değiştirebileceklerini belirterek, toplantıya katılanlara “Gelin bu süreci birlikte başarıyla yönetelim” çağrısında bulundu. Konferansta söz alan Çalışma Kuralları ve Şeffaflık Proje Grubu sözcüleri Türkiye Gazetesi Reklam Genel Koordinatörü Hayati Odabaşı ve Eczacıbaşı Holding Reklam Koordinatörü Ayşen Akalın, reklam sektöründeki çalışma kurallarının belirlenerek sözkonusu kuralların özdenetimini yapacak bir kurumun oluşturulmasının sektöre fayda sağlayacağını belirttiler. Daha sonra söz alan sektör temsilcileri ve diğer grup sözcüleri, ortaya konulan proje çerçevesinde görüş ve taleplerini dile getirdiler.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT