BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Antepli sanayici marka atağında

Antepli sanayici marka atağında

Türkiye’nin güçlü sanayi bölgelerinden Gaziantep, yönünü marka olmaya çevirdi. Gaziantep Sanayi Odası’nın (GSO) öncülüğünü yaptığı projede, sisteme giren irili, ufaklı her firmadan marka başına 500 dolar katılım ücreti alınıyor.



ANKARA - Türkiye’nin güçlü sanayi bölgelerinden Gaziantep, yönünü marka olmaya çevirdi. Gaziantep Sanayi Odası’nın (GSO) öncülüğünü yaptığı projede, sisteme giren irili, ufaklı her firmadan marka başına 500 dolar katılım ücreti alınıyor. Oluşturulan havuzda şu an 70 firmanın 76 markası ile 40 bin dolarlık birikimi var. Piyasada kalıcı olmanın marka olmaktan geçtiğine dikkat çeken GSO Başkanı Nejat Koçer, projeyle tek bir ürün yerine şehrin marka olmasını amaçladıklarını kaydetti. Koçer, “Gaziantep’te üretildiyse kalitelidir, cümlesinin herkes tarafından konuşulmasını amaçlıyoruz” dedi. 697 yeni marka GSO Başkanı Koçer, 2003 yılı içerisinde Gaziantepli firmaların 697 yeni marka sahibi olduğunu açıklayarak, Marka Şehir Projesi ile ilgili yapılan çalışmaların son 3 ayda meyve vermeye başladığını ifade etti. GSO Başkanı, üretimi Gaziantep’te olan bir çok firmanın artık ciddi bir şekilde reklam vermeye başladığına da dikkat çekti. Koçer, “Bu proje ile bir Gaziantep konsepti oluşturmaya çalıştık. Kollektif bir reklam çalışması yaptık. Burada rakip firmalar, en küçük ile en büyük firmalar aynı şartlarda yan yana geldi. Kampanyaya fiili olarak başlayalı 1 hafta oldu. Katılmak isteyenler marka başına 500 dolar vererek sisteme giriyor. Şu an havuzda 65 firmanın 80 markası ile toplam 40 bin dolar var. Bu bir ceşit imece. Herkes eşit para ortaya koyuyor. Eşit bir şekilde işe omuz veriyor” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 86796
    % -0.47
  • 6.0406
    % 0.28
  • 6.7414
    % 0.12
  • 7.7005
    % -0.46
  • 248.383
    % -0.68
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT