BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Tat tepeden tırnağa yenilendi

Tat tepeden tırnağa yenilendi

Logosunu ve ürün ambalajlarını değiştiren Tat, 10 gün içinde piyasaya 4 yeni ürünle giriş yapacak. Yıl sonuna kadar yeni ürün sayısı 30’a çıkacak.



İSTANBUL- Logosunu ve ürün ambalajlarını değiştiren Tat, 10 gün içinde piyasaya 4 yeni ürün sunacak. Tat’ın yenilenen markasının tanıtıldığı toplantıda konuşan Tat Gıda Grubu Pazarlama Direktörü Kasia Özgen, Vehbi Koç’un 1967 yılında temellerini attığı şirketin güçlenerek bugünlere geldiğini söyledi. Tat’ın 1968’de faaliyete başladığında yılda 1000 ton olan domates salçası ile çıktığı yolculuğun bugün 80 bin tonluk üretimle devam ettiğini belirten Özgen, Tat’ın, Türkiye salça pazarında yüzde 30, domatesli ürün pazarının ise yüzde 52 pazar payı ile pazar liderliğini sürdürüp, 47 ülkeye ihracat yaptığını söyledi. Kasia Özgen, “Bugün Pizza Hut, Kentucky Fried Chicken, Burger King, Mc Donald’s ve Arby’s gibi dünya devlerine ketçap ve domates bazlı ürünler sağlıyoruz. Pizza Hut, dünya çapında tüm pizza sosu hammaddesini Tat’tan alıyor” dedi. 4 yeni ürün geliyor Tat Gıda Grubu markalarından Pasta Villa, Maret ve SEK’te olduğu gibi Tat için de kaliteli yaşam platformunda sağlıklı beslenme alanına sahip çıktıklarını belirten Özgen, domates başta olmak üzere bazı meyve ve sebzelerde bulunan likopen maddesiyle ilgili bir sosyal sorumluluk projesi başlattıklarını söyledi. Toplantıda Tat’ın 10 gün sonra piyasaya sunacağı cevizli ezme, domatesli ekmek üstü harcı, şakşuka kızartma sosu ve menemen harcı ürünleri tanıtılarak, bunlarla ilgili reklam filmleri gösterildi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 86072
    % 1.74
  • 6.0742
    % -0.37
  • 6.8075
    % -0.15
  • 7.7293
    % 0.17
  • 251.383
    % -0.09
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT