BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Sütte dev kampanya

Sütte dev kampanya

Türk tüketicisinin yüzde 76’sının uzun ömürlü sütün kimyasal madde içerdiğine inanması, sektöre ambalaj üreten Tetra Pak’ı harekete geçirdi.



Türk tüketicisinin yüzde 76’sının uzun ömürlü sütün kimyasal madde içerdiğine inanması, sektöre ambalaj üreten Tetra Pak’ı harekete geçirdi. Sütün uzun ömürlü olmasının kullanılan ambalajdan kaynaklandığına dikkat çeken şirket yetkilileri, bu yanlış inancı değiştirebilmek için 4 yıl kadar sürebilecek bir kampanya başlattı. Şu anda önde gelen 10 süt üreticisine ambalaj yapan Tetra Pak Genel Müdürü Jan Hildingstom, UHT (Ultra High Temperature) logosu taşıyan her sütün kullanılan ambalaj sayesinde dış etkenlerden korunduğunu ve normal ortamlarda bile paket açılmadığı sürece 4 ay besin değerini ve tazeliğini koruduğunu söyledi. Hildingstom ve Pazarlama Müdürü Per Sundelin, uzun ömürlü süt kullanarak hanımların her gün süt alma zahmetinden kurtulacağını sözlerine eklediler.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98812
    % -0.52
  • 5.4924
    % -1.28
  • 6.1985
    % -1.51
  • 7.3364
    % 0.15
  • 234.388
    % -0.66
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT