BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Dünya depremi nasıl seyrediyor?

Dünya depremi nasıl seyrediyor?

İHA deprem bölgesi Phuket’ten canlı yayında” haberini görünce, uluslararası alanda marka haline gelmiş bir Türk firmasından söz etmenin keyfini sizinle paylaşmak istedim... Zaten biliyorsunuz.



İHA deprem bölgesi Phuket’ten canlı yayında” haberini görünce, uluslararası alanda marka haline gelmiş bir Türk firmasından söz etmenin keyfini sizinle paylaşmak istedim... Zaten biliyorsunuz. Aslında nesini anlatacağım... Ama... Bazı rakamları “istenirse oluyor” duygusunu canlandırmak adına, hatırlatmak istiyorum... Sakın “dünyanın en büyük depreminin acısı dururken, bu konu da açılır mı?” demeyin. Bu acıyı iyi biliyoruz. Daha küçük bir depremde, resmi olmayan ama gerçek olan rakamlara göre daha fazla kayıp verdik biz... Ve işin acılı kısmını medya büyük başarı ile yürütüyor ve hâlâ ekranlarda yüz bininciye “Bu deprem, beklenen İstanbul depremini tetikler mi? Marmara’da tsunami olur mu?” diye işi kanırtmaya devam ediyoruz. Konumuz İHA... Ben sevindim bir kere daha; siz de sevinin diye yazıyorum... Stratejik bir alanda uluslararası kabul görmüş bir Türk markası... Şu anda dünyanın 25 ayrı coğrafyasından canlı yayın yapabilme kapasitesine sahip... Bu 25 ayrı noktadaki Türkiye’nin arslan evlatları, duruma göre hızla hareket edip, “olay yeri” ne intikal edebilecek derecede çevik ve tecrübeli... Afrika’da Sudan, Ortadoğu’da Irak başta olmak üzere birçok nokta, Amerika, Rusya, Avrupa vs... Dünyanın her yeri... İHA olan biteni Türkiye ve dünyaya duyurmak için hazır... Asıl önemlisi... Bugüne kadar beşyüzü aşkın dünya televizyonunun İHA’nın müşterisi olması... Bunların çoğu İHA ile çalışmaktan mutlu ve “müşterilik” pozisyonu güçlenerek devam ediyor... Ve bu müşterilerin başında CNN Internatıonal, Fox, ZDF gibi dünyanın en prestijli yayın kuruluşları geliyor... Bu, başarı kısmı... Bizim onaylamamıza gerek yok; dünya onaylamış... Ama... Bir bakar mısınız? Bu kadar mütevazı, işini gereği gibi yapan ve ama tanıtım/reklam adına kıyametler koparmayan, hedefini yakalamış ve yine ama her seferinde daha yükseğe hedef koymaktan bıkmayan başka kaç tane Türk markası var? Onun için “istenirse oluyor” gerçeğinin ispatıdır İHA ve çok önemlidir. Avrupa Birliği rüyaları görürken, Şarklı pesimist tarafımızın tedavisi için... İHA örneği, model ve ilaçtır... “İstenirse ve yapılırsa oluyor...” Budur. İHA’nın deprem bölgesi Phuket’ten yayına geçtiği internet sitelerinde yer alınca Avrupa’da yaşayan bir vatandaşımız yorum eklemiş haberin altına: “İnanın.. Artık dünyada gurur duyabileceğimiz.. Türk şirketlerimizin sayısı gün gittikçe artıyor.. İHA da medya sektöründen öncü bir kuruluş.. Yakında dünyanın en büyük haber ajansı niçin bir Türk şirketi olmasın.” Oldu bile aslında... Oldu bile... Tebrikler İHA... Beyninize, yüreğinize ve bileğinize kuvvet...
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT