BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Şirketlerden...

Şirketlerden...

Management Centre Türkiye ve Eventus tarafından 10.’su düzenlenecek “İnsan Kaynakları Konferansı ve Fuarı”, hafızalarda iz bırakacak zengin içeriği ile 23-24 Şubat 2005 tarihlerinde Lütfi Kırdar Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek.



İK fuarı bu yıl çok zengin Management Centre Türkiye ve Eventus tarafından 10.’su düzenlenecek “İnsan Kaynakları Konferansı ve Fuarı”, hafızalarda iz bırakacak zengin içeriği ile 23-24 Şubat 2005 tarihlerinde Lütfi Kırdar Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek. “Başarının Yolu İnsandan Geçer” konulu zirve tiyatrodan ilüzyona, orkestra yönetiminden ruhsal zekanın başarıdaki etkisine kadar birçok farklı konsepti birarada sunacak. Konferansa bu yıl, Sydney Finkelstein ve Danah Zohar gibi her biri alanında öncü isimler katılıyor. MNG’den 2 yılda 450 şube Henüz iki yıl önce kurulan ve MNG Kargo, bugün 450 Şubesi, 17 Bölge Müdürlüğü 24 aktarma merkezi, 4 bin 500 personeli, 11 uçak ve bini aşkın karayolu aracıyla yurt çapında yaygın ve üstün kaliteli hizmet sunuyor. MNG Kargo 2005 yılında hizmet alanındaki liderliğini pazar payına da taşımayı hedefliyor. 2005 yılında ise hizmet alanlarını daha da yaygınlaştırıp üstün kalitede sunduğu hizmetleri çeşitlendirecek olan firma sektörün pazar payı alanında da lider olmayı hedefliyor. Vaillant Türkiye model oldu Vaillant Türkiye yetkili satıcıları ve Vaillant yönetiminin katıldığı Vaillant Aile Toplantısı Vietnam ve Singapur’da gerçekleştirildi. Toplam 220 kişinin katıldığı ve şirketin 2005 yılı hedef ve projeleri ile yeni ürünlerinin açıklandığı toplantıda 2004 yılı verilerini açıklayan Vaillant Group Üretim Müdürü Sn. Dieter Müller, grubun kombide yüzde 26 ile Avrupa’da, yüzde 21 ile dünyada pazar lideri ve ısıtma sektörünün en güçlü grubu olduğunu vurguladı. Müller yeni girilen ülkelere Vaillant Türkiye modelinin uygulandığını belirtti. Vaillant Türkiye Tüketici Club Bölümü sunduğu hizmetler kalitesiyle Doğu Avrupa ve İhracat ülkeleri arasında En İyi Proje 1.’lik ödülünü kazandı. Casper en çok bilinen marka AC Nielsen’in sektörlere göre yaptığı marka araştırmasında Casper Computer, yerli ve uluslararası rakiplerinin tümünü geride bırakarak, 2004 yılında da sektöründe yüzde 21.6’lık bilinilirlilik oranıyla “İlk Akla Gelen Bilgisayar Markası” oldu. 2002 yılından bu yana artan bir ivmeyle en bilinen bilgisayar markası ünvanını kaptırmayan Casper, genç nüfus arasında ise en çok tercih edilen bilgisayar markası olma başarısını sürdürdü. Yapılan ankete cevap veren 20-24 yaş grubunun yüzde 44’ü Casper’ı en beğendikleri bilgisayar olarak seçti. Akaryakıtı 3 taksite getir Kredi kartı pazarında önemli bir yere sahip olan World, Worldcard sahiplerine akaryakıt sektöründe gerçekleştirdiği kampanyalarla özel imkanlar sunmaya devam ediyor. World, yeni kampanyasında 12 Şubat-31 Mart tarihleri arasında World üyesi Opet, Total ve Türkpetrol’den yapılan akaryakıt alışverişlerine 3 Worldtaksit imkanı sunuyor. Kampanya, bütün Türkiye’de, World üye işyeri olan yaklaşık bin 500 Opet, Total ve Türkpetrol akaryakıt istasyonunda geçerli olacak. Az çamaşır için Atico-Cleanline Günümüzde hiçbir ev hanımı, sadece 3-4 parça çamaşır için çamaşır makinesini dolmadan çalıştırmaz. Acil durumlarda o az parça çamaşırı elinde yıkar, ama yine de makineyi çalıştırmaz. Artık bu durum sorun olmaktan kalkıyor. Avrupa, Amerika ve Asya’da bir yıldan beri piyasada bulunan teknolojinin son harikası Mini ve Otomatik Çamaşır Makinesi, ‘Atico-Cleanline’ markası ile artık Türkiye’de. Acil yıkanması gereken çamaşırlara çözüm getiren ‘Atico-Cleanline’, Klor’dan 3 bin 100 kez daha güçlü Ozon’la da bakterilere karşı güçlü dezenfekte sağlıyor. Çamaşırları 35 dakikada yıkayan makine, 0,06 KW elektrik, 32 Lt su ve 2 kaşık deterjanla toplam 75 Yeni Kuruş harcıyor.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT