BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Pınar’ın hedefi alt gelir grupları

Pınar’ın hedefi alt gelir grupları

Pınar, orta ve düşük ekonomik güce sahip tüketicinin talebini karşılamak amacıyla ürünlerini “Yörük Süt” ve “Truva” gibi yeni markalarla piyasaya sürmeye başladı.



YOZGAT - Pınar, orta ve düşük ekonomik güce sahip tüketicinin talebini karşılamak amacıyla ürünlerini “Yörük Süt” ve “Truva” gibi yeni markalarla piyasaya sürmeye başladı. Yozgat’ta bulunan Pınar Anadolu Gıda Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi Fabrika Müdürü Yusuf Coşkun, piyasaya sürülen yeni marka gıda ürünlerinin üretiminin Yozgat’ta yapıldığını söyledi. Pınar’ın bir dünya markası olduğunu kaydeden Coşkun, yeni markaların kalite bakımından Pınar’ın diğer ürünlerinden farkının bulunmadığını kaydetti. Coşkun, ‘’Kalite bakımından aynı olan ürünlerimize marka maliyeti yansımadığı için daha ucuz. Yeni markalarla orta ve ortanın altındaki tüketiciye de ulaşmak istiyoruz’’ dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT