BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Arçelik mobilyada iddialı

Arçelik mobilyada iddialı

Arstil markasıyla sektöre giren Arçelik, şu anda 50’ye yaklaşan mağaza sayısını yıl sonuna kadar 100’e çıkarmayı hedefliyor.



KONYA- Arçelik Genel Müdürü Aka Gündüz Özdemir, Türkiye’de 3 milyar dolarlık bir pazara sahip mobilya sektöründe çok kısa zamanda en fazla tercih edilen marka olmayı hedeflediklerini söyledi. Arstil mağazasının açılışı için geldiği Konya’da konuşan Özdemir, ülke ekonomisinde önemli yer tutan beyaz eşya sektöründe yıllardır Arçelik ve Beko markalarıyla üretim yaptıklarını söyledi. Beyaz eşyada bugün 106 ülkeye ürün sattıklarını vurgulayan Özdemir, “Türkiye’de de önemli bir pazara sahibiz. Bu yüzden Türk tüketicisini bizden daha iyi tanıyan olamaz” dedi. Anadolu’da da Konya’da açtıkları gibi büyük mağazalarla çalışacaklarını ifade eden Özdemir, “Bayilerimizin, pazar büyüklüğü açısından çok önemli olan mobilyada kaliteli hizmet verebilmesini istiyoruz. Mobilyada kaliteli ürünleri bayilerimize ulaştırmak için Arstil markasıyla sektöre girdik. Mobilya ile beyaz eşyanın birbirini tamamlaması bizim lehimize bir durum” diye konuştu. Üretim yurt dışında Mobilya ürünlerini kendilerinin üretmediğini, önemli kısmının üretimini yurt dışında yaptırdıklarını vurgulayan Özdemir, Türkiye’de 3 milyar dolarlık bir pazara sahip mobilya sektöründe çok kısa zamanda en fazla tercih edilir marka olmayı hedeflediklerini söyledi. Birkaç yıl içinde sektörde söz sahibi olacaklarına inandıklarını dile getiren Özdemir, “İhracat hedefimiz yok. Biz yerli pazarda söz sahibi olmayı istiyoruz. Çok hırslı davranmadan emin adımlarla her eve girmeyi istiyoruz. Şu anda 50’ye yaklaşan mobilya mağazalarının sayısını yıl sonunda 100’e çıkarmayı planlıyoruz” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 93806
    % 0.86
  • 4.7768
    % -0.91
  • 5.5861
    % -0.17
  • 6.242
    % -0.25
  • 188.513
    % -0.28
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT