BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Orka Group’tan yeni marka “D’S damat”

Orka Group’tan yeni marka “D’S damat”

Hazır giyimin önde gelen isimlerinden olan Damat&Tween yeni markasıyla, Çin’in haksız rekabeti ve düşük döviz kurları içinde bunalan sektöre moral verdi.



İSTANBUL- Hazır giyim sektörünün önde gelen isimlerinden olan Damat&Tween, erkek giyiminde yeni markası “D’S damat”ı pazara sundu. Şu anda yurt içinde 23 konsept mağaza, 49 satış noktası ile toplam 72 noktada, yurt dışında ise 20 ülkede 36 konsept mağaza ve 150 satış noktasında hizmet veren Orka Group bünyesinde bulunan Damat&Tween, yeni markasıyla tekstilde hakim olan tedirginliğin aksine yenilik konusunda sektörü daha da cesaretlendiriyor. Orka Group, 2001 yılında Damat Tween ADV tüketicilerini, uygun fiyatlarla alışverişe yönlendirmek amacıyla Damat Tween ADV seri sonu ürünlerini satışa sunduğu, Options markasını oluşturmuştu. Options, kısa süre içinde tüketiciden gelen yoğun taleple Damat Tween ADV seri sonu mağazası olmaktan çıkarak, kendi etiketiyle üretilen ürünleri, cazip fiyatlarla satışa sunan bir marka haline geldi. Hedef 3 haftada 1 mağaza Bundan böyle D’S damat adıyla anılacak olan markanın sloganı ise ‘Sakın karıştırmayın’ oldu. Bu sloganla D’S damat, tüketicilere, fiyat, stil, çeşit, kalite gibi erkek giyimin yapıtaşlarını oluşturan noktalarda D’S damat’ın farkını fark etmeyi hissettirmeye çalışıyor. D’S damat markası da Orka Gruop’un tüm markalarında esas olan sağlıklı ‘büyüme’ ilkesine sadık kalarak, ilk etapta 12, yıl sonuna kadar ise Türkiye genelinde 40 mağazada tüketicilerle buluşmaya hazırlanıyor. İki yıl içinde tüm Türkiye’ye yayılması hedeflenen D’S damat, 80 mağaza ve 100 corner’da hizmet verecek. Ayrıca D’S damat ile pazardaki yerini daha da güçlendiren Orka Group, 2005’in hedefini ‘3 haftada bir yeni mağaza açmak’ olarak belirledi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT