BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Kriz bitti pazarlama bütçeleri arttı

Kriz bitti pazarlama bütçeleri arttı

Krizin en çok etkilediği alanlar reklam ve pazarlama... Bu alanlar, krizin etkilerinin ortadan kalkmasıyla birlikte yeniden ağırlık kazanmaya başladı.



İSTANBUL - Krizin en çok etkilediği alanlar reklam ve pazarlama... Bu alanlar, krizin etkilerinin ortadan kalkmasıyla birlikte yeniden ağırlık kazanmaya başladı. Araştırma şirketi Millward Brown Türkiye Genel Müdürü Betül Khan, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 14 ülkede yapılan Euro Medya araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Şirketlerin pazarlama ve reklam bütçelerini artırmalarını olumlu bulduğunu belirten Khan “Yapılan araştırmada Türkiye’de şirketlerin pazarlama bütçesini yüzde 58 oranında artıracağı sonucuna ulaştık. Bu oran en yüksek Rusya ve Romanya’da çıktı. Fransa ve Almanya da en düşük orana sahip ülke oldu” dedi. Hedef kitleye ulaşmada en etkili mecraların hâlâ geleneksel araçlar olduğunu ifade eden Khan “Bunların başında gazete, dergi, televizyon ve outdoor geliyor. Son zamanlarda bunların yanına online medya da eklenmeye başladı. Bu güzel bir gelişme. Online medya en çok Amerika’da kullanılırken onu Avrupa izliyor. Türkiye’de de bu kişisel bilgisayar ve internet kullanımıyla her geçen gün yükseliyor. Diğer iletişim araçlarının da kullanılması gerekir” dedi. Khan, önemli olanın hedef kitleyi iyi belirlenip ona uygun medya iletişim aracının seçilmesi olduğunu vurgulayarak bu stratejinin çok düşük bir oranda uygulandığını söyledi. > Mustafa Sezer
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 89898
    % 0.37
  • 4.8232
    % -0.22
  • 5.6284
    % -0.33
  • 6.3815
    % -0.47
  • 192.903
    % -0.91
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT