BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Leo PR Türkiye’ye ödül getirdi

Leo PR Türkiye’ye ödül getirdi

Leo PR tarafından Aygaz için tasarlanan ve uygulanan “Dikkatli Çocuk Kazalara Karşı Bilinçlendirme Kampanyası, Holmes Group tarafından 10 yılı aşkın süredir düzenlenen Sabre Awards’ta 2 kategoride büyük ödül aldı.



İSTANBUL - Leo PR tarafından Aygaz için tasarlanan ve uygulanan “Dikkatli Çocuk Kazalara Karşı Bilinçlendirme Kampanyası, Holmes Group tarafından 10 yılı aşkın süredir düzenlenen Sabre Awards’ta 2 kategoride büyük ödül aldı. Ödüller geçtiğimiz günlerde Paris’te düzenlenen bir törenle sahiplerine verildi. 2004 yılı içinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler projelerinin yarıştığı Sabre Awards’a 21 farklı ülkeden 500’ün üzerinde proje başvurdu. Leo PR tarafından Aygaz için hazırlanan “Dikkatli Çocuk Kazalara Karşı Bilinçlendirme Kampanyası”, 21 ülkeden 500 projenin katıldığı yarışmada eğitim ve endüstri kategorilerinde büyük ödül alan tek Türk projesi oldu. Sabre Adwars, bu yıl Amerika’nın en büyük halkla ilişkiler yarışması olarak kabul ediliyor. 2002 yılından beri devam eden Aygaz Dikkatli Çocuk Kazalara Karşı Bilinçlendirme Kampanyası ile Edirne’den Artvin’e, Düzce’den Hakkari’ye 69 il, 212 ilçe, 717 okulda 310 bin ilköğretim öğrencisine deprem, yangın, ilkyardım, trafik, ev ve okul kazaları ile ilgili eğitim verildi. Kampanyanın maskotu Aycan, çocuklara oyunlar oynattı ve eğitim alan tüm öğrenciler kampanya için özel olarak sahnelenen ücretsiz tiyatro oyununu aileleriyle birlikte seyretti.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 89898
    % 0.37
  • 4.8232
    % -0.22
  • 5.6284
    % -0.33
  • 6.3815
    % -0.47
  • 192.903
    % -0.91
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT