BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Kulüpleri pazarlayın

Kulüpleri pazarlayın

Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen “Etkin Spor Yönetimi Stratejileri Semineri” İstanbul’da başladı.



Seminere yoğun ilgi Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen “Etkin Spor Yönetimi Stratejileri Semineri” İstanbul’da başladı. Polat Renaissance Oteli’nde düzenlenen ve iki gün sürecek olan seminere Türkiye 1. ve 2. Lig kulüp yöneticileri, İrlanda, Kıbrıs, Hollanda, Litvanya, Estonya, Slovenya, Ukrayna ve Ürdün federasyonlarından geniş katılım oldu. Seminerde kulüplerin çağdaş bir idari yapıya, gelir getirici enstrümanlara ve gerekli donanıma kavuşmaları için atmaları gereken adımlar üzerinde durulurken, bu konuda özellikle basketbol branşında büyük başarı sağlamış olan ABD’nin Delaware Üniversitesi’nden Dr. Matthew Robinson ve öğretim görevlisi Dr. Timothy DeSchriver katılanları bilgilendirdi. Ming kulübünü Çin’e açtı NBA’in çok ortaklı bir şirket olduğunu belirten Dr. Timothy DeSchriver, “ABD’-deki bir basketbol maçında sadece maç izlemiyorsunuz. Kapalı salonda mağazalar zinciri var. İnsanlar yiyecek, giyecek ihtiyaçlarını burada karşılıyor. Bunlara park masrafları ve bilet fiyatlarını da eklersek, bir maç için harcanan para 200-250 doları buluyor. Yao Ming NBA’e geldiğinde, 2 milyar nüfusa sahip Çin’i kulübüne pazar olarak açtı. NBA’in yıllık geliri 3 milyar dolardır. Bu rakam, bilet satışları, TV yayınları, sponsorlar gibi önemli alanlardan geliyor. 1.5 milyar doları kulüplere dağıtılıyor. Her kulüp başına 50 milyon dolara yakın para düşüyor. Onlar da kendilerine para kazandıracak oyuncu transferi yapıyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT