Sosyal medyada 'AKcaps' dönemi

Sosyal medyada 'AKcaps' dönemi

GÜNDEM Haberleri

Seçim öncesi sosyal medya için özel ekip kuran AK Parti, icraat ve vaatlerini geleneksel yöntemlere ek olarak son dönemin modası 'caps'lerle de anlatacak

İsmail Sonsuz ANKARA
Yaklaşık 1.5 aylık titiz bir elemenin ardından son şeklini verdiği milletvekili aday listesini yarın YSK'ya teslim edecek olan AK Parti, propaganda çalışmasına odaklanacak. Şimdiye kadar girdiği bütün seçimlerde başarılı kampanyalarla istediği sonucu elde eden AK Parti bu defa sosyal medyayı da yoğun olarak kullanacak.
Twitter, Facebook, Instagram, Youtube gibi sosyal medya araçları ve diğer internet ortamlarından aktif olarak yararlanılacak, son günlerin modası 'caps'ler hazırlanacak. Bu amaçla, özel eğitimli bir kadro hizmet verecek. AK Parti icraatlarının anlatılacağı 'caps'lerde, ayrıca muhalefet partilerinin söylemlerine göndermeler yapılacak. Ayrıca reklam filmleri, bilboard ilanları, sloganlar ve yeni şarkılarla kapsamlı bir çalışma yürütülecek. nbsp;Tanıtımlarda Kürtçe ve Lazca şarkılar da kullanılacak.
BEYANNAMEDE SON RÖTUŞLAR
Bu arada Medya ve Tanıtım İşleri Başkanlığı'nın koordinesinde hazırlanan Seçim Beyannamesi üzerinde de son değerlendirmeler yapılıyor. Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun, aday listesi şekillendikten sonra seçim manifestosuna odaklanacağı ve cuma gününe kadar beyannameye son şeklini vereceği bildirildi. 'Yeni Anayasa ve Demokratikleşme' başlığı altında 'Başkanlık' sisteminin gerekliliğini de vurgulayacak olan Başbakan'ın, çözüm süreci, paralel yapıyla mücadele, ekonomi, diplomasi konularını içeren beyannameyi 14 veya 15 Nisan'da Ankara Arena'da görkemli bir törenle yapılacak olan aday tanıtım toplantısında bizzat açıklaması planlanıyor.
Sosyal medyada 'AKcaps' dönemi

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...