BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > 250 milyon kişi Beko kullanıyor

250 milyon kişi Beko kullanıyor

Uluslararası piyasalarda tüketici ihtiyaçlarına cevap veren ürünleri, rekabetçi gücü ve pazarlama stratejileri ile başarı sağlayan Beko, yeni reklam filmi ile “Dünya Markası” konseptini daha ileri boyutlara taşıdı.



İSTANBUL - Uluslararası piyasalarda tüketici ihtiyaçlarına cevap veren ürünleri, rekabetçi gücü ve pazarlama stratejileri ile başarı sağlayan Beko, yeni reklam filmi ile “Dünya Markası” konseptini daha ileri boyutlara taşıdı. Bugün dünyada 250 milyon tüketicinin tercih ettiği Beko, yeni reklam filmi ile yurt dışı pazarda güçlü bir marka olduğunu bir kez daha vurguluyor. 1990 yılında yeniden yapılanarak bugünkü halini alan Beko, hem yurt içinde hem yurt dışında farklı tüketici gruplarının ihtiyaçlarına cevap veriyor. Beyaz eşyadan elektroniğe, çeşitlenen ürün yelpazesi ile İngiltere’den Fransa’ya, Kongo’dan Fildişi Sahili’ne kadar uzanan Beko’nun yöneticileri, “Şimdilik 250 milyon tüketiciye ulaştık” diyor. Bugünlerde yayınlanmakta olan Beko’nun yeni filmi, 2004 yılında yapılan ve markaya güçlü duygusal değerler katan, “Dünyada sadece bir marka, dünyanın 101 ülkesine 2 saniyede 1 ürün satıyor” konseptinin devamı niteliğinde.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT