BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > İHKİB: Tekstilde Türk markasının değeri artıyor

İHKİB: Tekstilde Türk markasının değeri artıyor

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün marka değerinin yakın bir gelecekte çok hızlı artacağını belirtti.



GAZİANTEP- İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün marka değerinin yakın bir gelecekte çok hızlı artacağını belirtti. Süleyman Orakçıoğlu, Gaziantep Genç İş Adamları Derneği’nce (GAGİAD) yayımlanan Genç Çizgi Dergisi’nde yayımlanan makalesinde, Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün dünyanın en büyük kurulu kapasitelerinden birine sahip olduğunu vurguladı. Üretim ve pazarlama standartları konusunda hiç şüphesiz son derece ileri bir noktada bulunan Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün, bu gelişmişliğine karşılık önemli bir başka standart olan “sosyal sorumluluk” ile henüz yeni tanıştığını kaydeden Sülayman Orakçıoğlu, şöyle dedi: “Bizler hazır giyim ve üretici ve ihracatçıları olarak dünyanın en büyük kurulu kapasitelerinden birine sahibiz. Üstelik bu kapasiteyi ucuz ve niteliksiz ürünler üretmek için değil yüksek katma değer oluşturmak için kullanıyoruz. Bugün belki ürettiğimiz marka değeri İtalya ve İspanya’nın arkasında olabilir, ama sahip olduğumuz üretim bilgisi yakın bir gelecekte marka değerimizin çok hızla artacağını gösteriyor.” Süleyman Orakçıoğlu, eğer batılı bir tüketicinin satın alma kararını belirleyen şeyin o ürünü üreten insanların içinde bulundukları şartlar ise buna duyarsız kalınamayacağını, bu yaklaşımın kendilerinin gelişme stratejisiyle örtüştüğünü vurguladı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT