BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Şirketlerden...

Şirketlerden...

Genç tüketicilere online bilgi Visa, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında yarının tüketicileri gençlerin finansal bilinçlenmesine katkı sağlamak; bütçe yapma alışkanlığı kazandırmak; kartlarından en doğru şekilde yararlanmalarını sağlamak; bilgi edinme imkan ve kalitelerini artırmak amacıyla “Finansal Eğitim Programı” geliştirdi. 12-23 yaş arasındaki öğrenci gençleri hedefleyen proje, http://www.visa.com.tr/gencvisa adresinde genç tüketicilerin ziyaretini bekliyor.



> Genç tüketicilere online bilgi Visa, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında yarının tüketicileri gençlerin finansal bilinçlenmesine katkı sağlamak; bütçe yapma alışkanlığı kazandırmak; kartlarından en doğru şekilde yararlanmalarını sağlamak; bilgi edinme imkan ve kalitelerini artırmak amacıyla “Finansal Eğitim Programı” geliştirdi. 12-23 yaş arasındaki öğrenci gençleri hedefleyen proje, http://www.visa.com.tr/gencvisa adresinde genç tüketicilerin ziyaretini bekliyor. ------ > Medline’a uluslararası ödül Acil sağlık hizmetleri alanında 10 yıldır hizmet veren Medline, dünyanın saygın akreditasyon kurumu JCI tarafından verilen uluslararası kalite belgesine layık görüldü. Ödülü Medline adına Esas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Emine Kamışlı aldı. Hem ödülünü kutlamak, hem de yakında başlayacak “Hayat Yolu” isimli projeyi tanıtmak amacıyla bir gece düzenlendi. Şirket yetkilileri, tüm dünyada akredite olan 2. acil sağlık kuruluşu olduğunu dile getirdiler. Hayat Yolu Projesi’yle de önümüzdeki günlerde trafikte ambulanslara geçiş önceliği verilmesine yönelik bilinçlendirme programını kapsıyor. ------ > Lufthansa’dan özel indirim Lufthansa Alman Havayolları ETİX (elektronik bilet) ile uçacak yolcular için özel bir kampanya başlattı. 1 Ekim - 31 Aralık 2005 tarihleri arasında Türkiye’den seyahat edecek olan tüm ETİX biletli yolcular yüzde 10 indirimli uçabilecekler. Türkiye’de ilk kez Lufthansa tarafından uygulaması başlatılan ETİX sistemi sayesinde, ne bilet hazırlanmasına ne de bileti hazırlayan büroya gitmeye gerek kalmıyor. Ayrıca bu sistemi kullananlar kendi check-in işlemlerini yapıp koltuğunu seçebiliyor. ------ > BMD’den eğitim desteği Perakende sektörüne nitelikli eleman yetiştirmek için çalışmalarını yoğunlaştıran Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) şimdi de ilköğretim okullarında bir proje başlattı. BMD’nin 48 üye firmasının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çerçevesindeki kampanyadan elde edilen gelir ile tepeden tırnağa yenilenen Bolu Gerede Sofular Köyü’ndeki İlköğretim okulu yeniden ders başı yaptı. Projede okul ve öğretmen lojmanı yenilendi, öğrencilere ayakkabı, palto, kazak, çanta ve okul gereçleri hediye edildi. ------ > Puma Time, her yaşa, her zevke Puma Time saatleri piyasaya sunuldu. Puma Time saatleri, her zevke ve her yaş grubuna uygun olacak şekilde 3 farklı temada tasarlandı. Her renk ve her modelini kadın ve erkeklerin kullanabildiği birbirinden farklı 50 ayrı model ile piyasaya giren saatler, futuristik, sportif ve moda ana temalarını taşıyor. Puma Time saatleri, Diesel, Fossil, Sisley, Adidas, DKNY ve Benetton gibi markaların saatlerinin distribütörlüğünü yapan Saat&Saat tarafından temsil ediliyor. ------ > Mayk ve GİTT’in yeni macerası OPET’in reklam fimlerinin kahramanları MAYK Usta ve GİTT, yeni kampanya ile ekrana geliyor. Geçtiğimiz günlerde Opet Esenkent İstasyonu’nda 4 gün süren çekimlerde Cem Yılmaz hem film ekibine hem de istasyon müşterilerine keyifli anlar yaşattı. Reklam filminde Migros’ta kazanılan puanların Opet’te, Opet’ten kazanılan puanların Migros’ta harcanabileceği mesajını da veriyor.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT