BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Bizi “kaçak” pozisyonuna düşürüp, onurumuzu kırdılar

Bizi “kaçak” pozisyonuna düşürüp, onurumuzu kırdılar

06.07.2005 tarihinde, Trabzon’da faaliyet gösteren Kaan İletişim adlı firmadan, kardeşim Ahmet Temuroğlu tarafından bana bir cep telefonu cihazı alındı. Telefonun faturası verildi, faturanın alt kısmına da cihazın numarası satıcı kişi tarafından yazıldı.



06.07.2005 tarihinde, Trabzon’da faaliyet gösteren Kaan İletişim adlı firmadan, kardeşim Ahmet Temuroğlu tarafından bana bir cep telefonu cihazı alındı. Telefonun faturası verildi, faturanın alt kısmına da cihazın numarası satıcı kişi tarafından yazıldı. Birçok vatandaş gibi, bana da Turkcell’den, telefonumun kayıt dışı olduğuna dair mesaj geldi. Bunun üzerine satıcı firmayı aradım, bu mesajların herkese, hatta kendisine bile gönderildiğini söyledi. Buna rağmen 4 defa görüştüm, faturayı faksladım, bunun düzeltilmesini istedim. Sonra gelen mesajda, telefonumun 5 YTL karşılığında kayıt altına alındığı, bu paranın da hediye puanımdan düşürüldüğü belirtiliyordu. Tekrar satıcı firmayı aradım, durumu bildirdim; mesaja hayır yazıp göndermediğim için bunun yapıldığını söylendi. Sonra da, “zaten hayır da yazsan değişen bir şey olmaz, bu parayı da senden almıyorlar, hediye puanından düşüyorlar” gibi garip bir cevap verildi. Hayretler içinde kalarak telefonu kapattım. Benim telefon cihazım faturalı, bayi telefonumun kaçak olmadığını neden ilgili GSM şirketine bildirmedi? Faturasız cihaz kaçak, faturalısı da kaçak; peki kaçak olmayan telefon cihazı hangisi? Turkcell danışma hatlarına ulaşıp meramımızı anlatamıyoruz, defalarca denememe rağmen bunu başaramadım. Müşterinin kolayca ulaşacağı bir sistemin kurulması bu kadar mı zor? 5 YTL fazla bir meblağ sayılmayabilir, fakat kaçak telefonlardan alacağız diye, bizim gibi faturalı cihaz alanların da kaçak muamelesine tabi tutulması, bu paranın bizden de istenmesi onurumumuzu zedeliyor. Bu uygulamanın hukukla, adaletle, hakla, mantıkla bağdaşır bir yanı var mı? Lütfen bir yetkili buna ceza versin!... > Mustafa Lütfi Temuroğlu-Tirebolu/GİRESUN 55 Y hatlı otobüsle hiç seyahat ettiniz mi? İETT Genel Müdürlüğü’ne; Geçenlerde, Gaziosmanpaşa Belediyesi’nin arkasında bulunan otobüs durağından, sabah saat 08:50’de, Şirinevler’e gitmek üzere, yılların verdiği alışkanlıkla Topkapı istikametine gitmek üzere otobüse binecektim ki; 55 Y Gaziosmanpaşa-Yenibosna hat nolu bir otobüsün hizmete konulmuş olduğunu gördüm. Böyle bir hat hizmete konduğu için hem sevinmiş hem de dua etmiştim. Gaziosmanpaşa’nın buna ihtiyacı vardı. Yola çıkan otobüs, Terazidere’den Esenler’e yönelince, tüm sevincim kursağımda kaldı. Eskiden Boğaz’da çalışan posta vapurları vardı, uğramadık iskele kalmazdı. Gezmek amacıyla binenlerin işine yarardı. İşte 55Y hat nolu otobüs de tam bu tarz bir otobüs. Canı sıkılanlara, gezmek amaçlı otobüse binen emeklilere, boş vakti bol olanlara yarar. Yolda trafik sıkışması ya da yolculuğu aksatacak herhangi bir negatif durum olmadan, 6 yolcu ile 55 dakikada Gaziosmanpaşa’dan Şirinevler’e gelmiş olduk. Yolda çıldırmamak için zor sabrettim. Otobüs, Esenler’den sonra öyle bir yerlere girdi ki, nerede olduğumu bile bilemiyordum. İşte otobüsün güzergâhı: Gaziosmanpaşa-Bayrampaşa -Terazidere- Otogar - Esenler - Üçyüzlü - Gençosman - Keresteciler - Haznedar - Siyavuşpaşa - Şirinevler - Yenibosna... Gaziosmanpaşa - Bayrampaşa - Otogar - Terazidere - Davutpaşa - Keresteciler -Merter - E5’ten İncirli - Şirinevler - Yenibosna güzergahı takip edilse mesele hallolabilir. İETT yetkilileri bunu bir daha düşünemezler mi? > GOP-Yenibosna yolcuları > Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT