BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Özdilek ev tekstilinde

Özdilek ev tekstilinde

Havlu bornoz üretiminde büyük üne kavuşan ve daha sonra alışveriş merkezleri ile açılım yapan Özdilek, şimdi de ev tekstili üretimine girdi. Hüseyin Özdilek, “Ev tekstilinde yüzde 25’lik pazar payı hedefliyoruz” dedi.



İSTANBUL- Türkiye’de havlu ve bornoz dendiğinde ilk akla gelen marka olan Özdilek, Nisan ayında İnegöl’de faaliyete geçirdiği Özdilek Boya baskı tesislerinde “Ev tekstili” üretimine de başladı. Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil Sanayi AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özdilek, ev tekstilinde yüzde 25’lik pazar payı ve yıl sonu itibarıyla 35 milyon YTL ciro hedeflediklerini bildirdi. Tekstil ve perakende sektöründe faaliyet gösteren Özdilek’in ev tekstil ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Özdilek, 1971 yılında iki adet Bursa yapısı dokuma tezgahı, beş personel ve yıllık on ton havlu üretim kapasitesiyle Bursa’da yola çıktıklarını anlattı. 25 milyon dolarlık yatırım Şirketin, bugün yıllık 10 bin ton havlu üretim kapasitesi ve 4 bin 500 çalışanıyla Türk tekstil ve perakende sektöründe hizmet vermeye devam ettiğini aktaran Özdilek, ABD, Kanada, Almanya, İngiltere, Rusya, Türk cumhuriyetleri, Suudi Arabistan, Yunanistan ve Dubai (Birleşik Arap Emirlikleri) başta olmak üzere 20’den fazla ülkeye ihracat yapıldığını belirtti. Gerçekleştirdikleri ihracat sonucunda Türkiye’ye 32 milyon dolar döviz kazandırdıklarını ifade eden Hüseyin Özdilek, Türkiye’nin en büyük 500 özel şirketi arasında 275 milyon 910 bin 139 ciro ile 173’üncü sırada bulunduklarını dile getirdi. İnegöl Organize Sanayi Bölgesinde 25 milyon dolar yatırımla boya baskı tesisleri kurduklarını da ifade eden Özdilek, Bursa, Afyonkarahisar, Kocaeli, İzmir, İnegöl, İstanbul’daki toplam 90 bin metrekare mağazada toplam bin 700 personelle perakende sektöründe hizmet verdiklerini kaydetti. Rekabet kaliteyi getirir Aynı sektörde faaliyet gösteren Zorlu Holding ile rakip olacakları değerlendirmesi üzerine Özdilek, ‘’Rekabet kaliteyi getirir ve nihai tüketiciye yarar. Rakibi de terbiye eder’’ dedi. Özdilek, Moderetto markasıyla daha ekonomik bir ürünü kısa sürede piyasaya sunacaklarını belirterek, ev tekstilinde yüzde 25’lik pazar payı ve yıl sonu itibariyle 35 milyon YTL ciro hedeflediklerini ifade etti. Bu arada, firmanın Demet Kutluay’ın yer aldığı yeni reklam filmlerinin yarından itibaren ulusal kanallarda dönmeye başlayacağını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT