BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye’deki hedefe Türk koordinatör

Türkiye’deki hedefe Türk koordinatör

IBM Kişisel Bilgisayar Bölümü’nü satın alarak Asya Pasifik’teki liderliğini dünyaya taşımayı hedefleyen ve marka faaliyetlerine Olimpiyat sponsorluğu, NBA ve son olarak Formula 1 ile devam eden Lenovo, pazarlama ve iletişim faaliyetlerine verdiği önemden ötürü bu alandaki organizasyonel genişlemesine hız verdi.



IBM Kişisel Bilgisayar Bölümü’nü satın alarak Asya Pasifik’teki liderliğini dünyaya taşımayı hedefleyen ve marka faaliyetlerine Olimpiyat sponsorluğu, NBA ve son olarak Formula 1 ile devam eden Lenovo, pazarlama ve iletişim faaliyetlerine verdiği önemden ötürü bu alandaki organizasyonel genişlemesine hız verdi. Dünya pazarlama faaliyetlerini Türkiye’yi de entegre etmek isteyen Lenovo, Türkiye Pazarlama ve İletişim Koordinatörlüğü görevini Haziran 2007 itibariyle Şevin Yalçın’ın üstleneceği bildirildi. Yalçın, Progress Software Türkiye’de görev yapıyordu...
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT