BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Çağrı merkezi hayat kurtardı

Çağrı merkezi hayat kurtardı

Faaliyetlerinde en önem verdikleri konunun müşteri memnuniyeti olduğunu vurgulayan Ciliv, tüm çalışanların da bu noktaya motive edildiğini belirtti.



Faaliyetlerinde en önem verdikleri konunun müşteri memnuniyeti olduğunu vurgulayan Ciliv, tüm çalışanların da bu noktaya motive edildiğini belirtti. Verdiği bir örnekle müşterilerine yaklaşımlarını ortaya koyan Ciliv, çağrı merkezlerinde çalışan bir elemanlarının ortaya koyduğu özveriyle hayat kurtardığını dile getirerek şunları söyledi: “Çağrı merkezi elemanımız müşterisinin konuşma sırasında rahatsızlandığını hissetmiş. Daha sonra müşterinin sesinin kesilmesi üzerine kötü bir şeyler olduğunu anlamış ve müşterinin komşusunu arayarak yardıma koşmasını sağlamış. Kalp krizi geçiren müşteri bu müdahaleyle kurtarılmış” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT