BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Abur cuburda dondurma lider

Abur cuburda dondurma lider

Ipsos KMG Tüketici Panelleri ve Medya Bölümü tarafından abur cubur pazarındaki iç dinamikleri takip etmek amacıyla gerçekleştirilen Abur Cubur Raporu’na göre 2006 yılında, abur cubur harcamalarında yüzde 16.8 oranında artış gözlendi. Dondurmayı ise çikolata izledi.



İSTANBUL- Ipsos KMG Tüketici Panelleri ve Medya Bölümü tarafından abur cubur pazarındaki iç dinamikleri takip etmek amacıyla gerçekleştirilen Abur Cubur Raporu’na göre 2006 yılında, abur cubur harcamalarında yüzde 16.8 oranında artış gözlendi. Dondurmayı ise çikolata izledi. Türkiye’yi temsil eden 34 ilden seçilmiş 6 bin 200 haneden haftalık olarak düzenli toplanan satın alım verileriyle oluşturulan “Abur Cubur Raporu”na göre; 2005 yılında 2.43 milyar YTL olan abur cubur harcaması 2006’da 2.95 milyar YTL olarak gerçekleşti. Haneler 2006 yılında ortalama 71.6 kere abur cubur satın alırken hane başına abur cubur ürünleri için harcanan tutar son iki yılda 146.6 YTL’den 168.7 YTL’ye çıktı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT