BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > * Şirketlerden

* Şirketlerden

Dia’da hesaplı Ramazan alışverişi Dia Alışveriş Merkezi, 27 Aralık tarihine kadar devam edecek Ramazan özel indirim kampanyası düzenliyor.



Dia’da hesaplı Ramazan alışverişi Dia Alışveriş Merkezi, 27 Aralık tarihine kadar devam edecek Ramazan özel indirim kampanyası düzenliyor. Kampanyada yiyecekten içeceğe, kozmetikten temizlik ürünlerine kadar birçok ürünün hesaplı fiyatlarla satışı yapılıyor. Ümraniye, Gültepe, İçerenköy, Acıbadem ve Bahçelievler’de hizmet veren Dia, 5 mağaza daha açarak 2000 yılına 10 mağaza ile girmeyi hedefliyor. Dia, 2000 yılı içinde bu rakamı 90’a, 5 yıl içinde de 600’e çıkarmayı planlıyor. Signal’den Pump diş macunu Signal, Fransa’dan ithal ettiği Signal Pump dişmacunlarını yeni ambalajı ile Ocak ayından itibaren tüketicilerin beğenisine sunacak. Signal’in 2 yeni ürünü Signal Pump Karbonat ve Signal Pump Etkin, kullanışlı koruma ambalajları ile de dikkat çekiyor. Microsoft’a atama Microsoft Türkiye’nin yeni Pazarlama Müdürü Emre Sayın oldu. Aralık ayından itibaren göreve başlayan Sayın, şirketin pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumlu olacak. Uzun yıllar Unilever bünyesinde değişik görevler üstlenen Sayın, son olarak Unilever’de Sıvı Yağlar Pazarlama Müdürlüğü görevinde bulundu. ACNielsen ZET’e ödül Araştırma sektöründe faaliyet gösteren ACNielsen ZET, 1999 yılının en başarılı araştırma şirketi ödülünü aldı. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri arasında bu yıl 7. gerçekleştirilen araştırma sonucunda ACNielsen ZET, araştırma şirketleri dalında ‘99’un başarılı iletişimcisi’ ödülünü kazandı. Cep telefonuyla konuşma kuralları Turkcell, cep telefonu kullanmanın görgü kurallarını anlatan ‘cep telefonu hakkında bilmek istediğiniz herşey’ adlı kitapçık yayımladı. 19. yüzyılda icat edilen telefonun tarihçesi ve gelişiminin anlatıldığı kitapta, cep telefonlarından nezaket kurallarına uyarak yararlanma konusunda öneriler getiriliyor. Avrupa internetten alışveriş yapıyor Europay İnternatıonal’in düzenlediği ‘elektronik ticaret araştırması’ sonuçlandı. Buna göre, ABD’nin tersine Avrupa’da internet üzerinden alışveriş edenlerin sayısı hızla yükseliyor. 1997 yılında yerel sitelerden alışveriş oranı tüm Avrupa’daki toplam perakende satış sayısı içinde yüzde 5 olarak tespit edilirken, bu rakamın bugün yüzde 15’e ulaştığı belirtiliyor. Bu pazarın 2003 yılında 18.6 milyar dolara çıkacağı tahmin ediliyor.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT