BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Perde değiştirme 3 yıla inince mağazayı modaya uydurdular

Perde değiştirme 3 yıla inince mağazayı modaya uydurdular

Yılda 500 bine yakın konut yapıldığını belirten Erdoğan Baydemir, “Perde değiştirme sıklığı 10 yıldan 3 yıla indi. Artık vatandaş modayı takip ediyor. Biz de yeni mağazacılık anlayışı ile modaya yön vereceğiz” dedi.



> H. Basri Özaydın İSTANBUL- Baydemirler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Erdoğan Baydemir, yeni markaları olan Brillant Store’u 2010 yılına kadar 509’a çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Baydemirler Grubu, dünya tekstil ve perakende piyasasında yaşanan gelişmelere paralel olarak hazırladığı yeni mağazacılık markası Brillant Store’yi basın toplantısıyla tanıttı. Tabela kontrolü sağlanacak Erdoğan Baydemir, çok küçük bir şirket olarak 1971 yılında kurulduklarını, bugün dünyanın en büyük ev tekstili üreticilerinden biri haline geldiklerini söyledi. Baydemir, ‘’Amacımız 509 noktada Brillant Store’lar açmak. 60 tane için anlaşmış durumdayız. 18’i şu an çalışıyor. Diğerleriyle ilgili çalışmalar da sürüyor’’ dedi. Türkiye genelinde şu an 3 bin Brillant tabelası bulunduğunu belirten Baydemir, ‘’509 Brillant Store, 150 Brillant Home mağazası açarak bu 3 bin tabelayı 659’a indireceğiz. Böylece 3 bin tabela kontrol altına alınacak’’ diye konuştu. Konut sektörü ateşledi Baydemir, Türkiye’de yılda 400-500 bin konut yapıldığını, bunun kendi sektörlerine de bir büyüme getirdiğini dile getirerek, perdenin moda olma yolunda ilerlediğini, eskiden 10 yılda bir değiştirilen perdelerin bugün 2 3 yılda bir değiştirildiğini kaydetti. Baydemirler Grubu Genel Müdürü Nail Özçoban da 2007 yılı sonu için 110 milyon doları iç, 90 milyon doları dış pazarda olmak üzere toplam 200 milyon dolarlık ciro hedeflediklerini kaydetti. Grubun mağaza markalarından sorumlu şirketi Baypa’nın Satış ve Pazarlama Direktörü Vural Topuz da 2010 yılında ev tekstili sektörünün iç pazarda büyüklüğünün 2,5 milyar dolara ulaşacağını, bu cironun 1,8 milyar dolarının zincir marka mağazalar tarafından gerçekleştirileceğinin tahmin edildiğini anlattı. Her yıl 500 bin çiftin evlendiğini, 1 milyon ailenin ev değiştirdiğini aktaran Topuz, bu faktörlerin büyümelerinde etkili olduğunu, Brillant Store mağaza sayısını 2008 yılında 210’a çıkarmayı hedeflediklerini bildirdi. Evde ölçü alma dönemi Şirketin Alo Perde hattı hakkında da bilgi veren Erdoğan Baydemir, bu uygulama ile bir perde uzmanın, verilen adrese gelerek ölçü alacağını, seçilen renk ve kumaştan perdenin en geç bir hafta içinde teslim edileceğini anlattı. Baydemir, soruları cevaplarken de, Brillant Store’lerın Brillant Home’lerden en büyük farkının, bu mağazalarda satılacak ürünlerin yüzde 70’inin Brillant marka, yüzde 30’unun farklı markalardan oluşması olduğunu kaydetti.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 92553
    % 1.62
  • 5.2638
    % -1.52
  • 6.0189
    % -0.93
  • 6.6741
    % -1.13
  • 212.667
    % -0.89
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT