BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ‘Markanız eksik’

‘Markanız eksik’

Türk giyim sanayicilerinin Avrupa kalitesini yakaladığını belirten Bousquet, “Türklerin hedefi bundan böyle marka oluşturmak olmalı



Fransızların ünlü markası Cacharel’in kurucusu ve sahibi Jean Bousquet, Türk giyim sanayicilerinin Avrupa kalitesini yakaladıklarını belirterek, “Türklerin hedefi bundan böyle marka oluşturmak olmalı. Bunun için de dünyanın belli başlı moda merkezlerine gidip, gezmeli, görmeliler” tavsiyesinde bulundu. Bousquet, Cacharel’in yeni konseptine uygun olarak düzenlenen erkek koleksiyonunun yanısıra kadın ve çocuk koleksiyonlarının da sergilendiği Nişantaşı mağazasının açılışına katılmak için İstanbul’a geldi. Türklerle 4 yıldır temasta olduğunu kaydeden Bousquet, son yıllarda Türk giyim sanayiinin hızla gelişerek, kalitede Avrupa’yı yakaladığını söyledi. Türklerin bundan böyle marka oluşturup, isimlerini dünyaya satması gerektiğini vurgulayan Bousquet, şunları söyledi:“Modada yetenek, hırs ve iyiniyet önemli, lakin yeterli değil. Modada eğitim çok önemli. Türkiye’de kaliteli tekstil hammaddesi var. Türklere dünyanın moda merkezleri Londra, Tokyo, Paris, New York gibi moda merkezlerini gezmelerini, görmelerini tavsiye ediyorum. Bu moda merkezlerindeki gelişmeleri takip etsinler. Burada gördükleri ufuklarını açar, kafalarında yeni fikirler doğurur”. Bousquet, Caharel’in Türkiye lisansörlüğünü yürüten Aykur İstanbul Hazır Giyim şirketiyle ortak noktaları bulunduğunu da ifade ederek, “Aydınlı Grubu’na ait Aykur şirketinin genç dinamik sahibi Ahmed Said Kavurmacı ile çok uyumlu çalışıyoruz. Bizim yaptığımızı üretim, pazarlama, dağıtım ve müşteri ilişkilerinde en ufak detaya kadar aynen yapıyorlar. Aykur’un gelecek yıllarda Türkiye’de üretilen Cacharel ürünlerini Avrupa’ya da ihraç edebileceğine inancım tam” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT