Mickey Mouse’u Türkiye’ye getirdi

Düzenleyen:
Mickey Mouse’u Türkiye’ye getirdi

Ekonomi Haberleri

Walt Disney’in kahramanları, ABD ve Meksika’nın ardından Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde ilk defa Türkiye’de satışa çıkıyor

Ömer TEMÜR İSTANBUL

Dünyanın en değerli eğlence markası olan The Walt Disney'in iştiraklerinden Disney Collection, dünyada ABD ve Meksika’dan sonra Teknosa ile Türkiye'ye giriyor. İş birliği ile Türkiye, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde Disney Collection’ın satılacağı ilk ülke oldu. İş birliği kapsamında mağazalara 10 milyon lira yatırım yapacaklarını belirten Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Teknosa olarak ailenin her ferdinin en sevdiği buluşma noktası olmak istiyoruz. Bu iş birliği ile birlikte mağazalarımızda teknoloji, eğlence ve gençlik temalarının hepsinin buluştuğu bir konsept oluşturduk. 'Shop in shop' dediğimiz 'mağaza içinde mağaza' konseptimizle farklı ürün kategorisinde bir ilke imza atacağız. Mağazalar dahil 10 milyon TL seviyesinde yatırım yapmayı ve 181 kişiyi istihdam etmeyi planlıyoruz. Türkiye, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde Disney Collection’ın satılacağı ilk ülke olacak” diye konuştu.
HEDEF 100 MİLYON LİRALIK SATIŞ 
Ağustos ayı itibarıyla 31 ildeki 80 Teknosa mağazasında Disney Collection ürünlerinin satışına başlayacakları bilgisini veren Gürcan, "Disney Collection ürünleri arasında oyuncaktan kıyafete, peluştan kırtasiyeye, kostümden ayakkabıya, 6 farklı ana kategoriden 300’ü aşkın ürün çeşidi bulunuyor. Mağazalarımızda 100-150 metrekarelik özel tasarlanmış alanlar oluşturuyoruz. Hedefimiz 2016 yılı sonuna kadar 100 milyon liralık satış yapmak" dedi. 
The Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo ise Teknosa ile daha fazla aileye ulaşmak istediklerini dile getirerek, "Disney olarak hikayelerimizi nesillerdir farklı temas noktaları üzerinden hedef kitlelerimizle paylaşıyoruz. İlk olarak bir animasyon veya çizgi romanla başlayan bu benzersiz hikayeleri; daha sonra sinema filmleri, tüketim ürünleri, tema parkları ve daha birçok farklı mecra üzerinden tüm ailelerle buluşturuyoruz. Teknosa ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği de Türkiye’de çocuklar ve ailelere Disney markasıyla buluşabilecekleri ve geniş yelpazeden pek çok ürünü tek bir noktada bulabilecekleri özel bir temas noktası sunması bakımından çok değerli” ifadelerini kullandı.

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...