BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > LASSA Sakıp Ağa’nın hayaline koşuyor

LASSA Sakıp Ağa’nın hayaline koşuyor

Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, 50 ülkede satılan Lassa için “Dünya markası yapma hayalimiz gerçekleşiyor” dedi



> Mehmet Gel İSTANBUL 30 SENELİK LOGO DEĞİŞTİ Güler Sabancı ve Bülent Savaş, yeni logoyu ve hedeflerini anlattı. Yeni logo ile kurum ve ürün ayrılıyor. Logodaki rüzgar figürü de hızı temsil ediyor. Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Lassa’yı dünya markası yapmanın merhum iş adamı Sakıp Sabancı’nın en büyük hayali olduğunu belirterek, “Bu artık hayal olmaktan çıktı. Gerçekleşiyor” dedi. Holdinge bağlı Brisa çatısı altında yer alan Lassa’nın 30 yıllık logosu yerine, “Değişim Yolda” sloganıyla yeni logo kullanılmasına ilişkin düzenlenen toplantıda konuşan Güler Sabancı, 1974’te merhum Sakıp Sabancı tarafından Türk malı lastik üretmek maksadıyla temeli atılan Lassa’nın bugün global marka yolunda ilerlediğini söyledi. YENİ DÖNEM BAŞLIYOR Sabancı, şöyle konuştu: “Lassa’yı dünya markası yapmak istiyoruz. Bu, rahmetli Sakıp Bey’in, babamızın en büyük hayaliydi. Ben arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ki o rüya, o hayal artık gerçekleşebilir oluyor. Artık hayal değil. Gerçekleşebildiğini ve gerçekleşebileceğini görüyoruz ve inanıyoruz. Dolayısıyla bundan sonrası için global bir marka, bir dünya markası olmak için Lassa’nın önünde yeni bir dönem başlıyor.” Her 3 lastikten biri LASSA Brisa Genel Müdürü Bülent Savaş Brisa’nın 50 ülkede 2 bin 500 noktada satıldığını, stratejilerinin Lassa’yı global bir marka yapmak olduğunu söyledi. 2005’te başlattıkları 200 milyon dolarlık yatırım sürecini bu yılın sonunda tamamlayacaklarını belirten Bülent Savaş, geçtiğimiz yıl Lassa ve Bridgestone olarak toplam 9 milyon lastik üretip sattıklarını, bu yılki hedeflerinin ise 10 milyon olduğunu kaydetti. Savaş, “Türkiye’de satılan 3 lastikten birisi Brisa’nın lastiği” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT