BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Zero, Coca-Cola’nın ilk çeyrekte kârını 391 milyon YTL’ye taşıdı

Zero, Coca-Cola’nın ilk çeyrekte kârını 391 milyon YTL’ye taşıdı

The Coca-Cola Company ürünlerinin Türkiye, Kazakistan, Azerbaycan, Türkmenistan, Kırgızistan, Irak, Suriye ve Ürdün’deki şişeleyicisi Coca-Cola İçecek A.Ş, 2008’in ilk çeyreğinde de büyümesini sürdürdü.



> İSTANBUL The Coca-Cola Company ürünlerinin Türkiye, Kazakistan, Azerbaycan, Türkmenistan, Kırgızistan, Irak, Suriye ve Ürdün’deki şişeleyicisi Coca-Cola İçecek A.Ş, 2008’in ilk çeyreğinde de büyümesini sürdürdü. Şirketin Üst Yöneticisi (CEO) Michael A. O’Neill, “Bu yılın ilk çeyreğinde satış hacmimiz, geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 15 artışla 91 milyon ünite kasaya ulaştı” dedi. O’Neil, satış gelirlerinin de yüzde 22 artışla 391 milyon YTL’ye çıktığını bildirdi. Coca-Cola markasının son zamanlarda yaptığı en büyük yeniliklerden biri olan Coca-Cola Zero’nun Türkiye’de tüketici tarafından çok iyi karşılandığını ve satış performansının çok başarılı olduğunu ifade eden O’Neill, “Türkiye’deki bu başarımızdan cesaret alarak Coca-Cola Zero’yu Nisan ayında Suriye ve Ürdün’de de pazara sunduk” dedi. O’Neill, halen Coca-Cola İçecek’in iş hacminin yüzde 80’ini oluşturan Türkiye operasyonlarının 2008 yılının ilk çeyreğinde çok iyi performans gösterdiğini ve satış hacminin yüzde 16 artışla 74 milyon ünite kasaya ulaştığını vurguladı.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT