BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Garanti Bankası’nın Çağrı Merkezine ödül

Garanti Bankası’nın Çağrı Merkezine ödül

780 kişilik ekibiyle ayda 3.6 milyon çağrıyı cevaplandıran merkez, ‘en iyi dış arama’ ödülünü kazandı



Garanti Çağrı Merkezi, “CCF Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri 2008” kapsamında verilen ödüle layık görüldü. Garanti Bankasından yapılan yazılı açıklamada, merkezin, dünyada faaliyet gösteren tüm sektörlerden çağrı merkezlerinin katıldığı ve “Call Center Focus” tarafından Birmingham’da düzenlenen törende, “en iyi dış arama ve kampanya yönetimi” ödülünü aldığı bildirildi. Merkez ayrıca, “en iyi gelişim stratejisi” dalında da, “en övgüye değer” bulundu. Garanti Çağrı Merkezi, 780 kişilik ekibiyle, ayda ortalama 3.6 milyon çağrıyı cevaplıyor ve yönetiyor. Finansal çağrı merkezleri içinde en yüksek hacme sahip olan Garanti Çağrı Merkezi, müşterileri bankaya gitme zorunluğundan kurtararak telefonda hizmet sunuyor.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 107202
    % 0.35
  • 3.5161
    % -0.05
  • 4.128
    % -0.07
  • 4.518
    % -0.41
  • 145.919
    % -0.07
 
 
 
 
 
KAPAT