BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Krizi aşmanın yolu müşteri gibi olmak

Krizi aşmanın yolu müşteri gibi olmak

Kurumsal yönetim ve denetim ile kurumsal finansman hizmetlerinde faaliyet gösteren Deloitte, “Ekonomide Yaşanacak Fırtınaya Hazırlanmak” başlığıyla rapor hazırladı.



Kurumsal yönetim ve denetim ile kurumsal finansman hizmetlerinde faaliyet gösteren Deloitte, “Ekonomide Yaşanacak Fırtınaya Hazırlanmak” başlığıyla rapor hazırladı. Raporda “Müşterinin istemediği hiç bir şey yapmayın” uyarısı yapılıyor. Perakendecilikte müşterinin her zaman çok önemli olmasına rağmen kriz ve durgunlukta daha büyük önem kazandığı uyarısı yapılan raporda, “Böyle dönemlerde müşterilerin gerçekten ne istediğini iyi anlamak, onların taleplerine odaklanmak gerekiyor” denildi. Ayrıca, arz ve talebi yakından takip edip, stratejik olmayanların çıkarılması gerektiği belirtildi ve “Tüketicilerin hangi özelliklere daha az önem verdiğini ve hangi özellikler için ek maliyete katlanmak istemediklerini belirleyin, fiyatlarınızı buna göre ayarlayın. Kârlılığa katkıda buluhnmayan öğeleri gidermek için kategori, satıcı ve bölüm gibi farklılıklarla öne çıkmaya çalışın” görüşü de dile getirildi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 104123
    % 0.12
  • 3.4906
    % -0.5
  • 4.1771
    % -0.29
  • 4.7234
    % -0.71
  • 145.551
    % 0.08
 
 
 
 
 
KAPAT