BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Gençleri sinemaya götürdü 120 milyon TL harcadı

Gençleri sinemaya götürdü 120 milyon TL harcadı

Farklı markalarla iş birliği yapan Turkcell, eğlence, giyim ve gıda alanlarında alışveriş yapan 6 milyon müşterisine 120 milyon TL’lik katkı sağladı



Farklı markalarla iş birliği yapan Turkcell, eğlence, giyim ve gıda alanlarında alışveriş yapan 6 milyon müşterisine 120 milyon TL’lik katkı sağladı > Mustafa Sezer İSTANBUL Turkcell 2008 yılında gnçtrkcll ve İşTcell’li üyelerine çeşitli avantajlar sağlamanın yanı sıra iş birliği içinde olduğu bir çok markaya da ekonomik katkı sağladı. Konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür yardımcısı Lale Saral Develioğlu 6 milyon müşterilerine 75 ilde 3271 noktada 120 milyon TL’lik bir fayda sağladıklarını vurguladı. Müşterilerine ses ve data hizmetleri sunmanın yanı sıra hayatlarının bir çok noktasında kazanç sunmayı hedeflediklerini anlatan Develioğlu, “Tüketicinin harcama korkusu içinde olduğu bir dönemde müşterilerimize fayda sağlamanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi. 800 FARKLI KAMPANYA Develioğlu, geçtiğimiz yıl hem bireysel hem de kurumsal müşterilerine ihtiyaçlarına ve kullanım alışkanlıklarına hitap eden 800 farklı kampanya düzenlediklerini anlatarak bu kampanyalarla ekonomiye de canlılık kazandırdıklarını ifade etti. Develioğlu 2008 yılı içerisinde 2 milyon 250 bin ücretsiz bilet verildiğini aktararak “gnçtrkcll müşterileri sinemadan 18 milyon TL, yiyecekten 45 milyon TL, alış verişten 37 milyon TL fayda sağladılar. İşTcell müşterileri ise 9 milyon TL’lik mil 10 milyon TL’lik akaryakıt kazandı” diye konuştu. Develioğlu, düzenledikleri kampanyaları marka çeşitliliğini arttırarak önümüzdeki yıllarda da sürdüreceklerini söyledi. Develioğlu, sosyal sorumluluk alanında da Türkiye’nin lideri olduklarını belirterek. Çeşitli projelerle 185 bin gence destek verdiklerini ifade etti. NUMARA TAŞIMA DÜŞÜK Koray Öztürkler, Mobil Numara Taşınabilirliği uygulamasıyla numarasını değiştirenlerin bekledikleri gibi az olduğunu belirterek, “Bize gelen, gidenden fazla. Türkiye’de abonelerin sadece yüzde 1.1’lik bir kesimi olan 700 bin kişi numarasını taşıdı. Bu uygulama pazardaki dengeleri değiştirmez. Bu uygulamayı gerçekleştiren hiçbir ülkede abone kayıp oranı yüzde 10’ların üstüne çıkmadı” dedi. İstihdam artacak Turkcell Kurumsal İletişim ve İlişkilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler 2009 yılında istihdam oluşturmaya devam edeceklerini söyledi. Öztürkler istihdamın Diyarbakır Çağrı Merkezi’nde yoğunlaşacağını anlatırken “ burası açıldığı zaman 250 kişiydi. 2008 yılında 450 kişiye ulaştırıldı. Burada 2009 yılında istihdamı 1000 kişiye çıkarmayı planlıyoruz. Bunun dışında şu anda planladığımız bir istihdam yok ama ihtiyacımız olduğu anda eleman alacağız” dedi. Öztürkler ayrıca sektörde özellikle 3G’nin uygulanmaya başlanmasıyla özellikle tedarikçilerde mühendis istihdamının olacağını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT