BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklamcının el kitabı

Reklamcının el kitabı

Manajans/Thompson’un uluslararası reklam sorumlusu Tanses Gülsoy’un, dokuz yıllık bir çalışma sonucunda hazırladığı “Türkçe-İngilizce Dizinli, İngilizce-Türkçe Reklam Terimleri ve Kavramları Sözlüğü” yayımlandı.



Manajans/Thompson’un uluslararası reklam sorumlusu Tanses Gülsoy’un, dokuz yıllık bir çalışma sonucunda hazırladığı “Türkçe-İngilizce Dizinli, İngilizce-Türkçe Reklam Terimleri ve Kavramları Sözlüğü” yayımlandı. Sektöre yönelik en kapsamlı ilk çalışma olan bu sözlük, 768 sayfa ve 12 bin terimden oluşuyor. İletişim sektörüyle ilgili kişilerin ihtiyaç duydukları bütün terim ve kavramları içine alan sözlükte, bu kelime ve kavramların özgün tarifleri yapılırken, nasıl kullanıldıkları da örneklerle, gerektiğinde fotoğraf ve çizimlerle açıklanıyor. Sözlük, Adam Yayınları tarafından yayımlandı. (0 212 282 49 96)
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98271
    % -1.06
  • 5.4924
    % -1.28
  • 6.2094
    % -1.34
  • 7.2912
    % -0.47
  • 234.048
    % -0.8
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT