Kadın parasını giysiye, erkek elektroniğe harcıyor

Düzenleyen:
Kadın parasını giysiye, erkek elektroniğe  harcıyor

Ekonomi Haberleri

Alışveriş denince akla çoğunlukla kadın geliyor ama erkekler de onlardan pek geri kalmıyor. H

CANAN ERASLAN

Hatta internetten alışverişte erkekler kadınları geçmiş durumda. Alışveriş sayısı ve tutarının yüzde 52’sini erkekler oluştururken, kadınların oranı yüzde 48’de kalıyor. Online alışveriş alışkanlıklarını rakamlara döken Avantajix verileri ise, kimin daha çok ne aldığına ve alışkanlıklarına dair örnekleri göz önüne seriyor. Bu verilere göre erkeklerin ilk tercihi elektronik eşya ve tatil olurken, her iki cinsin de almadan önce fiyat ve marka araştırması yaptığı görülüyor. İşte online alışverişin gösterdikleri:

KADINLAR ONLINE’I BÜYÜTÜYOR

¥ Her 100 kadından 72’si en az bir kez giyim eşyası alıyor.
¥ Yine 100 kadından 38’i otel ve tatil harcaması yapıyor.
¥ Kadınlar evleri için de bol bol alışveriş yapıyor, her 100 alışverişin 25’i ev eşyası.
¥ Kitap, dergi, gazete ve elektronik alışverişinde de kadının payı hızla artıyor.

ERKEĞİN SEPETİ DAHA ÇEŞİTLİ

¥ Her 100 erkekten 52’si online alışveriş yapıyor.
¥ 100 erkekten 53’ü yılda en az bir kez otel-seyahat harcaması yapıyor.
¥ Erkeklerin yüzde 52’si giyim eşyasını internetten alıyor.
¥ Ev eşyası, kitap-dergi, etkinlik bileti ve öğrenme araçlarını daha çok erkekler alıyor.

 

 

 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...